י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"יצאו מגדרם בשביל סילמן"

המינוי של שיקלי: הדוברת מגיבה למתקפה

לאחר שנודע כי ח"כ שיקלי מינה לדוברת מקורבת למשפחת נתניהו, בשמאל תוקפים וטוענים כי היא מונתה בגלל הקשרים ולא בגלל יכולותיה. היא עצמה הגיבה ותקפה: "לפני יומיים יצאו מגדרם בשביל עידית סילמן והיום אישה ״מקבלת ג׳וב״ רק בזכות בן הזוג שלה"

המינוי של שיקלי: הדוברת מגיבה למתקפה
אבנר נתניהו צילום: פלאש 90

אמש (שני) פורסם כי ח"כ עמיחי שיקלי מינה לדוברת משרדו את נוי בר, בת הזוג של אבנר נתניהו. בר היא פעילה פוליטית ימנית ומשמשת גם בראש מטה ההסברה של תנועת "אם תרצו". המינוי כצפוי לא עבר חלק ובשמאל מאשימים את שיקלי בקשרים אדוקים עם משפחת נתניהו.

מטעם חבר הכנסת שיקלי התייחסו אמש לדיווח ואומרו שבר עברה בהצלחה יתרה את כל המשימות שהציב שיקלי למועמדים לצורך בדיקת התאמה לדוברות, ומציינים כי היא אף בלטה באופן ברור מעל יתר המועמדים.

מרים גבה: המינוי המפתיע של עמיחי שיקלי

צייצנית מהשמאל כתבה בטוויטר על המינוי של בר: "תראו איזה קטע! רצה הגורל, וככה במקרה יצא שנוי בר (בת זוגו של אבנר נתניהו) קיבלה ג'וב כדוברת אצל שקלי הנאו-ביביסט. אבל אני בטוחה שזה רק בגלל שהיא נורא "מקצועית" וזה לא קשור בכלל ליחסים החמימים שהתפתחו בין שקלי לטאטע (ראש הממשלה לשעבר נתניהו)".

איש התקשורת ינון מגל הגיב על הדברים וכתב: "בקרוב: הפגנות מול הבית של שיקלי נגד מינוי הדוברת שהיא חלק ממלאכת השיסוי וההסתה".

מי שהגיבה להאשמות על מינויה הייתה בר עצמה שכתבה: "אין על השמאל הפמיניסטי, האובייקטיבי, נטול הפוזיציה. לפני יומיים יצאו מגדרם בשביל עידית סילמן והיום אישה ״מקבלת ג׳וב״ רק בזכות בן הזוג שלה, כי הרי אין סיכוי שהיא גם ימנית וגם מקצועית".

תנועת 'אם תרצו' בה מכהנת בר כראש אגב ההסברה, הוקמה לאחר מלחמת לבנון השנייה ומטרתה לפי הפרסום, לפעול "לחיזוק ערכי הציונות בישראל".

עמיחי שיקלי א אבנר נתניהו אם תרצו ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד