י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי הלילה הסוער

כחודש לממשלה: סקר חדש על כהונת בנט

אחרי הלילה הסוער בכנסת וניצחון האופוזיציה על הקואליציה בהצבעה על חוק האזרחות, פורסם סקר חדש במסגרתו נשאלו הנסקרים על שביעות רצונם מתפקודו של ראש הממשלה נפתלי בנט, ועל דעתם לנוכח התנהלות ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

כחודש לממשלה: סקר חדש על כהונת בנט
נפתלי בנט בלשכת ראש הממשלה צילום: לשכת ראה"מ

אחרי הלילה הסוער בכנסת וניצחון האופוזיציה על הקואליציה בהצבעה על חוק האזרחות, פרסם 'חדשות 13' סקר חדש, שבוצע על ידי פרופ' קמיל פוקס, במסגרתו נשאלו הנסקרים על שביעות רצונם מתפקודו של ראש הממשלה נפתלי בנט, ועל דעתם לנוכח התנהלות ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

על השאלה האם נתניהו פעל נכון כשהפיל את חוק האזרחות? - ענו 48% מהנשאלים כי הוא פעל לא נכון, לעומת 33% שטענו כי הוא פעל נכון. 19% ענו כי הם לא יודעים.

הנסקרים נשאלו גם האם ממשלת בנט בהרכבה הנוכחית מסוגלת להנהיג את המדינה, 49% ענו - לא, 39% - כן, ו-12% - לא יודעים.

אחרי כחודש בתפקיד, נשאלו הנסקרים האם הם שבעי רצון מתפקודו של בנט כראש ממשלה. 10% - מאוד שבעי רצון, 41% - די שבעי רצון, 24% - לא כ"כ שבע רצון, ו-25% - מאוד לא שבע רצון.

לסיום נשאלו, מי מטפל טוב יותר במשבר הקורונה? בנימין נתניהו - 44%, נפתלי בנט - 24% ו-32% ענו - לא יודעים.

הסקר כלל 702 נשאלים מהם, 601 מהאוכלוסייה היהודית ו 101 מהמגזר הלא יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרוייקט המדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט-נט בהנהלתו של יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.8%.

נפתלי בנט בנימין נתניהו סקר דעת קהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד