י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לחמתי למען עם ישראל"

ה'תרגיל' של הבלשים לחרדי הקיצוני שהשחית חנויות פאות ברושלים | תיעוד

תיעוד חדש ממצלמות האבטחה חושף את רגעי המעצר שביצעו בלשי המשטרה נגד חרדי קיצוני שהזיק באופן סדרתי לחנויות לממכר פאות בירושלים | בדיון שהתקיים בעניינו טען החשוד: "מגיע לי צל"ש ולא עונש, על המעשים שעשיתי. נלחמתי למען עם ישראל"

ה'תרגיל' של הבלשים לחרדי הקיצוני שהשחית חנויות פאות ברושלים | תיעוד
רגעי המעצר צילום: מצלמות אבטחה

בסוף השבוע עצרו בלשי המשטרה חרדי קיצוני, לאחר שנהג להזיק לחנויות לממכר פאות במרכז ירושלים. כעת, תיעוד חדש ממצלמות האבטחה חושף את ה'תרגיל' שביצעו הבלשים.

בתיעוד, נראים הבלשים ממתינים לחשוד מאחורי דלת החנות, וברגע שזיהו אותו מתקרב לדלת במטרה להזיק, זינקו עליו ואזקו אותו. על החשוד שניסה להתנגד למעצר, נתפסו פטיש שאיתו לפי החשד תכנן לגרום נזק וכובע גרב.

אחרי ששהה מספר ימים במעצר, אפשר היום (רביעי) בית המשפט לשחררו בתנאים מגבילים, תוך הרחקה מהחנויות ומהבעלים למשך כחצי שנה, בנוסף להפקדת ערבות בסך אלפי שקלים.

בדיון שהתקיים בעניינו של החשוד לאחר שנעצר בסוף השבוע, בבית משפט השלום בירושלים, הציג נציג המשטרה את תיק החקירה, ממנו עולה כי החשוד היה מעורב במספר רב של אירועים בהם נגרמו נזקים לחנויות למכירת פיאות באזור שכונת מאה שערים.

לפי המשטרה, החשוד נתפס על חם על ידי הבלשים כשהוא גורם נזק לחנות ברחוב יחזקאל, כברשותו נתפסו פטיש וכובע גרב. "נציין כי מדובר בחנות בה נגרמו נזקים מספר פעמים בשבועות האחרונים", אמר נציג המשטרה.

החשוד, בשנות ה-20 לחייו, סירב לקבל ייצוג של עורך דין וטען בבית המשפט עשה את הפעולות מתוך שליחות. "מגיע לי צל"ש ולא עונש, על המעשים שעשיתי", אמר. "הרב יצחק כדורי אמר שהמחלה שסובלים ילדים זה בגלל פאה נוכרית. אם אנשים לובשים פאה נוכרית נושרות השיערות. אני נלחמתי למען עם ישראל שלא יהיו חולי סרטן".

 

בלשים פאות השחתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד