כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
האסון במיאמי

טרגדיה קשה: חמישה מבני משפחת לוין נהרגו

טרגדיה נוספת וקשה באסון במיאמי: היום פורסם שחמישה מבני משפחת לוין נהרגו באסון הכבד. אחד מהם הגיע לאחרונה מפורטו-ריקו כדי להשתתף בהלוויית חבר שנפטר מקורונה ומצא את מותו באסון

טרגדיה קשה: חמישה מבני משפחת לוין נהרגו
אסון הקריסה במיאמי, פלורידה צילום: Miami Dade Fire Rescue

בין ההרוגים באסון הנורא בסורפסייד זוהו חמישה בני משפחה אחת: ננסי לוין (76), בנה ג'יי קליימן (52), ופרנק קליימן (50), גופתו של פרנק התגלתה בסוף השבוע יחד עם אשתו הטרייה אנה אורטיז (46), ובנה הנכה של אורטיז, לואיס ברמודז בן ה-26, מסן חואן פורטו ריקו.

לאחר שעזבה את קובה בעקבות המהפכה הקומוניסטית ב-1959, הצטרפו ננסי קרס לוין ובנה ג'יי קליימן, לקהילה היהודית בפורטו ריקו. לאחר מכן הם עברו לפלורידה, שם התגוררו במגדלי צ'אמפליין שקרס. הבניין היה פופולרי בקרב יהודים קובניים בשנות ה-80. בהמשך הגיע גם הבן הנוסף פרנק, שכאמור נהרג יחד עם אשתו הטריה ובנה הנכה.

הטרגדיה היא כפולה ומכופלת, שכן ג'יי חזר בהמשך לגור בפורטו ריקו לעבוד עם אביו בענף הבגדים, והגיע לבקר את אמו בפלורידה בשבועות האחרונים, לאחר שבא להלווייתו של חבר שהלך לעולמו מנגיף הקורונה, בנה השני של לוין, פרנק קליימן, בן 50, התגורר באותה הקומה כמו אמו, יחד עם אשתו והבן שלה. יחד, כל החמישה נהרגו באופן הנורא מכל.

לואיס ברמודז, הבן הצעיר שכאמור היה נכה, נאבק במשך שנים בניוון שרירים והשתמש בכיסא גלגלים. הצעיר בן ה-26 התגורר עם אמו אנה אורטיז בקומה השביעית במגדלי צ'אמפליין דרום, וכאמור בליל האסון כל החמישה נהרגו.

ה'ניו יורק טיימס' מדווח, כי בשנת 2019 התפטרה גב' לוין מתפקידה כסגנית נשיא ועדת הדירות, יחד עם נשיאת הדירקטוריון, אנט גולדשטיין, השתיים טענו כי הן מתוסכלות מההתנגדויות של שכניהם להתקדם בתוכניות התיקונים של הבניין.

רוחות כבדות וברקים של הסערה הטרופית המתקרבת לפלורידה הפסיקו את מאמצי ההצלה במשך שעתיים ביום שלישי האחרון אחר הצהריים, אך עובדי החילוץ בסורפסייד הצליחו למצוא ארבע גופות נוספות, ובכך עלה מספר ההרוגים הרשמי ל-36. כך מסרו גורמים רשמיים.

החיפוש העגום אחר ניצולים נמשך לאחר הריסת החלק השני של הבניין שאפשר למחלצים להגיע לחלקים חדשים במבנה, וזאת על רקע מזג אוויר קשה, הצוותים התקדמו וחיפשו בחלקים אחרים באתר שלא ניתן היה להגיע אליהם לפני ההריסה ביום ראשון בלילה. הם מצאו 12 גופות נוספות ביום שני ושלישי, ובכך עלה מספר ההרוגים ל-36.

אסון מיאמי פלורידה קובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד