ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
שחקן חיזוק

למרות האופוזיציה | משה פייגלין הודיע: "חוזר לליכוד"

למרות שמפלגת השלטון נמצאת בשנים האחרונות, נמצאת בימים אלו ברגעי השפל שלה, עת נשלחה יחד עם מנהיגה בנימין נתניהו אל ספסלי האופוזיציה, היא מקבלת היום חיזוק משמועתי

למרות האופוזיציה | משה פייגלין הודיע: "חוזר לליכוד"
משה פייגלין צילום: יח"צ

מפלגת 'הליכוד' נמצאת אמנם בימים אלו ברגעי השפל שלה, עת נשלחה יחד עם מנהיגה בנימין נתניהו אל ספסלי האופוזיציה, אך היא מקבלת היום (ראשון) חיזוק משמועתי, בדמות חזרתו של יו"ר זהות אל שורות המפלגה.

בהודעה שפרסם חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין למצביעי ותומכי מפלגת 'זהות' בראשותו, הוא הודיע על חזרתו לליכוד דווקא בעידן זה, והוא קורא לתומכיו הרבים לבוא ולהתפקד יחד איתו.

למרות שלא הצליח לעבור את אחוז החסימה כשניסה להתמודד בעצמו, עדיין אלפים רבים מאזרחי ישראל חשים הזדהות עם האיש ודעותיו, והוא מחזיק בפופולריות רבה. חזרתו לליכוד לאחר שיחה עם יו"ר האופוזיציה תיתן אולי חיזוק מוראלי ומעשי למפלגה.

להלן מכתבו המלא ששלח היום לתומכי דרכו: 

קהילת 'זהות', חברים, תורמים ותומכים יקרים שלום! ראשית, ברצוני להודות לכם על תמיכתכם ושותפותכם לאורך השנים. חלפו עברו להם כבר למעלה משנתיים מאז הקמפיין בו הפציעה מפלגת 'זהות', ועלתה לזירה הפוליטית בבחירות 2019 מועד א'. את טביעת האצבע של 'זהות' ניתן לראות כמעט בכל זירה בחיינו הציבוריים. כמעט ואין מפלגה בישראל שלא נאלצה להציע, לבחון, או לרענן את מרכולתה הרעיונית – בעקבות הופעת 'זהות'.

כרבע מנדט חסר היה כדי ש'זהות' תיכנס לכנסת, אך לבסוף 'זהות' לא נכנסה והמטוטלת נעה בפראות מן המקום של הפתרון שאותו סימנה 'זהות', בחזרה אל מעמקי מרחב הבעיה. ישראל נכנסה לסחרור שקשה לדעת מתי ואיך נצא ממנו. ואולם ספק אם יש עוד מפלגה שהשפיעה באופן כה יסודי ועמוק על הציבוריות הישראלית (וגם על אזרחים רבים באופן אישי). זה התאפשר בזכות תמיכתכם והשתתפותכם - ועל כך קבלו נא את תודתי והערכתי העמוקה.

אבל המסע שלנו לא החל ב'זהות', הוא החל זמן רב קודם לכן. כבר למעלה מ 25 שנים שאנו פועלים בזירה הציבורית במטרה לקדם את החזון הגדול שלנו שהוא: מנהיגות הנושאת את בשורת האמונה והחירות של עמנו – כתשתית לקיומה ולשגשוגה של מדינת ישראל.

ובכן, עברנו מספר פרקים במסע. כל פרק היה חשוב וחיוני להתפתחות החזון, אבל המטרה לא השתנתה. החל מ'זו ארצנו' שאותה הקמנו במטרה לעצור את הסכמי אוסלו, המשך בפעילות "מנהיגות יהודית" בליכוד ולאחר מכן בהקמת מפלגת 'זהות' – נותרה המטרה והייתה – העמדת מנהיגות אמונית לישראל, מנהיגות הנושאת חזון יהודי אמיתי ושלם.

ככל שהולך ומעמיק המשבר בו נמצאת מדינת ישראל – בכל תחומי חיינו: בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, במאבקנו על הארץ, בהשתלטות מערכת המשפט על הדמוקרטיה הישראלית, במשילות וביציבות השלטונית, באובדן הבלמים הכלכלי - ומעל הכל במרקם החברתי שלנו, בהתפוררות כללי המשחק הדמוקרטי, באובדן הלכידות, השייכות ותחושת הצדק הלאומי – כך גם הולך וגובר הצורך וההבנה בצורך במנהיגות שכזו, המצוידת בחזון יהודי מקיף, מאחד, מעורר השראה ומפיח חיים.

רק למנהיגות שכזו יהיו הכלים והתודעה להתמודדות אמיתית עם האתגרים העומדים בפנינו. רק מנהיגות כזו תוכל להנהיג את עם ישראל לעבר חוף מבטחים, אל השלב הבא של התבססות חיינו הלאומיים בארץ ישראל ולהפצת בשורתנו – לתיקון עולם במלכות שד-י.

בשנתיים האחרונות התמקדתי בעבודה אינטלקטואלית ובפיתוח ערוץ התקשורת העצמאי שלי – 'ישראל מחר'. וודאי שמתם לב כי התקשורת מחרימה אותי לחלוטין והקמת הערוץ הוכחה כדבר בעיתו. אך המציאות 'צועקת' למנהיגות של תוכן, משמעות, מטרה ודרך ברורה – מנהיגות שתשיב לחיינו את מימד המשמעות והצדק, את יסוד האמונה והחירות. הגיע הזמן לחזור גם לפוליטיקה.

את הכלי הפוליטי המתאים יש לבחור על פי מטרת המסע ורק אח"כ על פי סיכויי הבחירה לכנסת (שהרי מה הטעם לעלות על אוטובוס נח ככל שיהיה, אם מטרתו הסופית אינה מטרתך?). לאחר התלבטות ארוכה ובחינה מעמיקה הגעתי למסקנה שכשהמטרה היא מנהיגות לאומית, הכלי הנכון לפעול מתוכו חוזר עכשיו להיות מכשיר המנהיגות הטבעי של המחנה הלאומי – כלומר הליכוד.

הליכוד הוא המפלגה שמשקפת את המכנה המשותף הגדול ביותר של הציבור הלאומי-מסורתי. זהו ה'בייס' האמיתי והטבעי ביותר עבורנו. הליכוד הוא מפלגת שלטון, לא רק בגלל האידאולוגיה שלו אלא בעיקר בגלל הסוציולוגיה שלו. "ההר לא יבוא אל 'מוחמד', 'מוחמד' צריך לחזור ולבוא אל ההר..."

בעקבות מאבקים בלתי פוסקים עם נתניהו, נאלצתי לעזוב את הליכוד ולהקים את זהות - אינני מצטער על כך לרגע, היה זה תהליך מתבקש שבעקבותיו אנו שבים כעת אל מרחב ההנהגה הלאומי ממקום בשל ומבורר מאוד, מקום שהוכיח את משקלו הסגולי והפוטנציאל שלו אינו נדרש עוד להוכחה.

כיום, נעלמו כלא היו משקעי העבר, נפתחו הלבבות ואנו נמצאים במציאות שונה בתכלית. לקראת בחירות מועד ב', כשראש הממשלה פנה וביקש, חזרנו והתחברנו עם הליכוד. קבלת הפנים שזכינו לה אצל הליכודניקים מן השורה היתה חמה ומלבבת באופן יוצא דופן. הציבור הליכודי ממתין לנו ואנו מקבלים על כך מסרים באופן כמעט יומיומי. לאור המטרה שהצבנו לעצמנו, וכשהמציאות נטרפת וסדרי בראשית השתנו, החלטתי שעלינו לשוב ולהתייצב בסיפון הליכוד ולהמשיך עמו את המסע. אנו נעשה זאת בצנעה, בענווה באהבה גדולה ומתוך שיתוף פעולה רחב עם הציבור המסורתי בליכוד על כל נציגיו, עם הרוב היהודי שקולו נגנב במערכת הבחירות האחרונה, אך היה ונותר, עתידה והיסוד להחלמתה של מדינת ישראל.

ברצוני לעדכן אתכם במספר פעולות שנעשו בימים אלו על מנת לאפשר את המעבר לפרק החדש שלפנינו. ב-16.6.21 התכנסה מועצת 'זהות', עודכנה בכל הפרטים וחבריה הצביעו על תקנון חדש המאפשר להפקיד למשמורת את המפלגה בידיה הנאמנות של עו"ד יסכה בינה. כפועל יוצא מצעד זה – הפסקנו את גביית התרומות ודמי החבר של המתפקדים – באופן מיידי. אני שוב מודה לכם על תרומתכם ואמונכם עד כה.

קיימתי שיחה חברית עם מנהיג הליכוד - ח"כ בנימין נתניהו ואנו נמצאים במגע שוטף עם חברי הכנסת של המפלגה ועם פעיליה המרכזיים.

הבוקר, התפקדתי לליכוד והתחלתי למנות את תקופת ההכשרה הנדרשת כדי להתמודד מטעמו. אני קורא לכולכם לבוא אחרי, לחזק את הליכוד בשעתו הקשה ולהמשיך עמו את הפרק הבא של מסענו. ברגשי הערכה, תודה ותקווה גדולה, 'לתיקון עולם במלכות ש-די'".

 

זהות הליכוד משה פייגלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד