י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חג הספרים

אלפים בפתיחת יריד הספרים הענק של עיתון 'המבשר' ועיריית ירושלים

יריית הפתיחה של יריד הספרים של עיריית ירושלים ועיתון המבשר מהדדת עם הצלחה חסרת תקדים בירושלים ובבני ברק ובביקור משותף של רבני העיר בני ברק

אלפים בפתיחת יריד הספרים הענק של עיתון 'המבשר' ועיריית ירושלים
יריד המבשר צילום: אלי סגל

זה כבר הפך למסורת, 'חג הספרים' של 'המבשר' המתקיים מידי שנה בימי בין המיצרים, המונים נהרו לאורך כל שעות הערב והלילה לאודיטוריום רמת אלחנן, ויצאו עם אוצרות של ספרים חדשים בידיהם במחירי יריד מיוחדים.

לאורך שעות היריד ניתן היה לראות פסיפס מגוון של חסידים ואנשי מעשה הדורי פנים ואנשי שיבה, לצד אברכי משי מובחרים שבאו היישר מבית תלמודם, ואף בעלי בתים הטרודים על המחיה ועל הכלכלה המבקשים למצוא נחמה לנפשם בספר חסידי בסופו של יום, כולם באו ונקבצו.

 

הערב לקראת שעת הנעילה תתקיים אירוע סיום תחרות 'אגדה ירושלמית' בהשתתפות ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, באירוע יוכרזו 10 האגדות שנשלחו למערכת התחרות ויזכו את שוליהם בפרסים יקרי ערך .

 

במהלך היריד הגיעו רבנים ואישי צבור רבים, שביקשו להביע עידוד והערכה לראשי מערכת 'המבשר' על היוזמה המבורכת שנטלו על עצמם זו השנה ה-11 ברציפות להאדרת כבוד התורה והחסידות. מדי שנה בין אלפי המשתתפים בולטים במיוחד דיינים, רבנים, ראשי ישיבות ואישי ציבור השנה בלט במיוחד ביקור רבני העיר בני ברק הרה"ג רבי חיים יצחק אייזיק לנדא והרה"ג רבי שבח צבי רוזנבלט שהגיעו לביקור וסיור ביריד מלווים ע"י מנכ"ל המבשר הרב משה פרוש.

בנוסף הופיעו במהלך היריד בבני ברק: הרה"ג ר' יצחק דוד אלתר, הרה"ג ר' יוסף צלר רה"י סאדיגורה, הגה"צ ר' אהרון שפירא רבה של פרדס כץ, ראה"ע בני ברק אברהם רובנישטיין, הרה"צ שמואל הלברשטם מנכ"ל מפעל הש"ס, הרב מנדל מושקוביץ, הרב ישראל האגער,  סגרה"ע ב"ב שלמה קוסטליץ חברי המועצה חיים מאיר לאנגזם ופרץ אברומוביץ .

ביריד בירושלים ביקרו: ח"כ הרב מאיר פרוש, ראה"ע ביתר הרב מאיר רובינשטיין, הרב נחמן בנשעיה, יו"ר המזכירות הארצית של חסידי ברסלב ויו"ר אגודת ישראל במודיעין עילית, בכירי הנהלת בנק מרכנתיל.

היום יום חמישי הוא יומו האחרון של היריד באולמי בית ישראל, בין השעות  23:00 – 19:00 באולמי בית ישראל.

המבשר עיריית ירושלים הרב חיים יצחק אייזיק לנדא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד