י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מבקשים לעקור את הכל

הח"כ ביקש והמשגיח ערך תפילה מיוחדת בציון מרן

לבקשת ח"כ אורי מקלב: המשגיח הגאון הצדיק רבי דן סגל ערך תפילה מיוחדת בקברו של מרן הרב אלישיב זצ"ל ביום היארצייט בהר המנוחות. ח"כ מקלב: "הם מחריבים את הכל, מבקשים לעקור את השבת התורה והיהדות בארץ ישראל". צפו בוידאו 

הח"כ ביקש והמשגיח ערך תפילה מיוחדת בציון מרן
המשגיח הגר"ד סגל וח"כ מקלב אמש בציון צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת אורי מקלב עלה אתמול (חמישי) אחר הצהרים לפקוד את ציונו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל לרגל יום ההילולא, בהר המנוחות פגש את המשגיח הגאון הצדיק רבי דן סגל ובין השניים התפתחה שיחה.

ח"כ מקלב אמר כי שמע פעמים רבות ממרן הרב אלישיב זצ"ל כי הוא (ר' דן) איש נאמן, "הרב נאמן להגיד למרן הרב אלישיב כי המצב בארץ קשה ויפעל לפני הקב"ה למען הכלל" אמר ח"כ מקלב למשגיח.

"צריך זכויות ותפילה מיוחדת מהמשגיח, הם מחריבים את הכול את כל האידישקייט. את הכל הם יעקרו לא היה דבר כזה מאז קום המדינה, בשבת, בטהרת הבית, בכרם ישראל בכל דבר הם מבקשים כעת לעקור. כאשר הקימו את המדינה זה היה בחוזה לשמור את הסטטוס קוו וכעת הם מפרים את זה. יש הרבה אנשים מסורתיים שרוצים אידשקייט וזה ירחיק אותם". סיפר מקלב בכאב למשגיח. 

המשגיח רבי דן נענה ואמר, "המצב קשה, מרן הרב אלישיב יהיה מליץ יושר עלינו". לאחר מכן עלו יחד עם עשרות תלמידי מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל שם העתירו בתפילה למען הכלל והפרט. 

 

הרב יוסף שלום אלישיב הרב דן סגל אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד