כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הטרקטורון התנגש ברכב

תאונה קשה סמוך לאלעד: חרדי ובנו נפצעו

אב ובנו נפצעו כאשר הטרקטורון עליו רכבו השניים התנגש חזיתית מסיבה שאינה ברורה ברכב פרטי. האב פונה במצב קשה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות קשות בראשו, בנו בן ה-11 נפצע באורח קל 

תאונה קשה סמוך לאלעד: חרדי ובנו נפצעו
זירת התאונה סמוך לאלעד צילום: דוברות איחוד הצלה

חרדי כבן 60 נפצע באורח קשה בתאונה שאירעה היום בצהריים בכניסה לפארק נחשונית סמוך לאלעד. בנו כבן ה-11 נפצע באורח קל. מפרטים ראשונים של חקירת התאונה עולה כי הטרקטורון עליו רכבו השניים התנגש חזיתית מסיבה שאינה ברורה ברכב פרטי.

האב, שכאמור נפצע באורח קשה, סובל מחבלות קשות בראשו. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום טיפלו באב והוא הועבר בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. אמבולנס של איחוד הצלה פינה את הילד שנפצע גם הוא. חוקרי תאונות של המשטרה פתחו בבדיקת הנסיבות.

צבי רוזובסקי, חובש איחוד הצלה מסר מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וטרקטורון עליו רכבו אב ובנו. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לרוכב הטרקטורון שנפצע באורח קשה ולבנו כבן 11 שנפצע באורח קל".

יאיר פרוש, חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו".

חובש על אופנוע מד"א, אלעזר אגסי, סיפר: "ראינו על הכביש גבר כבן 60 בהכרה מעורפלת, הוא סבל מחבלת ראש קשה, העננקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וסיוע נשימתי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. נהג הרכב גבר בשנות השלושים לא נזקק לטיפול."

אב ובנו תאונה אלעד טרקטורון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד