י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לקח 'טרמפ' או הבריח פלסטיני?

מסתבך שוב: הח"כ לשעבר נעצר לחקירה

ח"כ לשעבר יהודה גליק נעצר לחקירה לאחר שהגיע למחסום סמוך לירושלים כשברכבו פלסטיני, שוהה בלתי חוקי. הוא נאזק ונעצר לאחר שהתעמת עם השוטרים שסירבו להשיב לו את תעודת הזהות | לטענת גליק, מדובר בנוסע שביקש להצטרף כ"טרמפיסט" והוא זה שביקש מהשוטרים לבדוק את זהותו | במשטרה בודקים את טענותיו

מסתבך שוב: הח"כ לשעבר נעצר לחקירה
שוהה בלתי חוקי מסתתר בתא מטען צילום: דוברות המשטרה

חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, יהודה גליק, עוכב הערב (מוצ"ש) לחקירה על ידי שוטרים בחשד להברחת פלסטיני שוהה בלתי חוקי לשטח ישראל. גליק עוכב במחסום הסמוך לכפר אל-וואלג'ה מדרום לירושלים.

לטענתו של גליק, הוא אסף באופן תמים "טרמפיסט" שביקש להצטרף אליו לנסיעה לבירה. בנוסף הוא טען כי הוא זה שפנה ללוחמי משמר הגבול במחסום וביקש מהם לבדוק את הנוסע. כעת בודקים במשטרה את טענותיו.

לפי דיווח של משה נוסבאום ב-'n12', גליק נאזק ונעצר בכוח, זאת לאחר שהתעמת עם השוטרים במקום. העימות פרץ לאחר שגליק דרש מהשוטרים שישיבו לו את תעודת הזהות שלו - אך אלו סירבו.

לפני כשנה וחצי עוכב גליק, בפעם השנייה באותו יום, לאחר שלפי החשד גנב מסמכים מחדר החקירה בו נחקר לאחר מעצרו בהר הבית מוקדם יותר באותו היום. כוחות משטרה גדולים פשטו על ביתו של גליק באישון ליל וביצעו חיפוש במטרה לאתר את המסמכים.

גליק, ידוע כפעיל ימין ואיש הר הבית. הוא שימש כחבר כנסת בכנסת ה-20 מטעם הליכוד אך לא נבחר לכנסת ה-21.

על רקע פעילותו סביב הר הבית, בשנת 2014 נורה גליק על ידי מחבל פלסטיני תושב שכונת אבו טור כשיצא מהכנס השנתי של פעילי הר הבית. הוא נפצע באורח קשה אך הצליח להשתקם וחודש לאחר מכן שוחרר מבית החולים.

ממשטרת ישראל נמסר: במהלך פעילות שגרתית של לוחמי מג"ב המוצבים במעבר יעל שבעוטף ירושלים, עצרו הלוחמים רכב לבדיקה. בתוך הרכב ישבו נהג ונוסע נוסף בתא הנוסעים האחורי. בבדיקה התגלה כי הנוסע הינו שוהה בלתי חוקי ללא אישורי כניסה לישראל. כאשר הודיעו הלוחמים לנהג כי הוא מעוכב הוא החל להתפרע ולסרב לעיכוב. הנהג החשוד נעצר ויחד עם השוהה הבלתי חוקי הועברו לחקירה במשמר הגבול בסיומה הנהג החשוד שוחרר בערבות כספית והשוהה הבלתי חוקי הועבר למעצר בכלא עופר. במשמר הגבול מציינים כי הלוחמים פעלו באופן מקצועי וערכי כפי שמצופה מהם. במג"ב ימשיכו להילחם בעבירות השב"ח למינהם.

שוהה בלתי חוקי יהודה גליק פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד