כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי שהתאכזב

בקואליציה שוקלים: מינוי חדש בממשלה

לאחר שסירב להתמנות לשר במשרד האוצר תחת ליברמן, בקואליציה שוקלים למנות את חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' לתפקיד שר - בעקבות התנגדותו להם במספר נושאים | ישתכנע ויקבל את התפקיד שיוצע לו?

בקואליציה שוקלים: מינוי חדש בממשלה
יאיר לפיד ונפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר שהתקשו להעביר כמה חוקים השבוע בכנסת, בקואליציה מנסים לגבש את עצמם, ובסוף השבוע האחרון דווח כי הם מתכוננים לפתור את הסכסוך עם אחד מהח"כים של ליברמן.

בקואליציה, כך פורסם ב'חדשות 12', שוקלים למנות את חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' לתפקיד שר בממשלה, זאת לאחר שלפני השבעת הממשלה סירב להיות שר במשרד האוצר תחת ליברמן, ויצר מתיחות רבה.

ההצעה לאבידר מגיעה לאחר שבשבוע שעבר הביע את התנגדותו לחוק פיצול 'הליכוד', ולקראת העברת תקציב המדינה, ששם הקואליציה תצטרך כל אצבע כדי להעבירו.

לפני כשבועיים, התייחס אבידר למתיחות בינו לבין ליברמן, והודיע כי הוא לא מתכוון לפגוע בקואליציה: "מי שחושב שאפגע בממשלת השינוי, בגלל תפקיד או משרה, הוא כְּסִיל ואֱוִויל גַמוּר", כתב באופן נחרץ בפוסט בפייסבוק.

הוא המשיך: "מודה באשמה. רציתי תפקיד ביצועי בממשלת השינוי. יחד עם זאת, לא יהיה גאה ממני לשרת את הבוחרים שבחרו בי מספסלי חברי הכנסת של הקואליציה. את גמולנו קיבלנו בהחלפת השלטון וכל דבר נוסף הוא בונוס".

"רוצה שתדעו, שאני בוחר להישאר בשיח של ערכים. זִכְרוּ, עָרַכִים תמיד יצופו מעל אינטרסים; בדיוק כפי ששמן צף מעל המים. כמובן שלא בזמן העִרְבּוּב, וכרגע אנחנו בעיצומו של העִרְבּוּב", הוסיף אבידר.

נפתלי בנט אלי אבידר שר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד