י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באישון ליל

אחרי 12 שנה: משפחת נתניהו עזבה את 'בלפור'

12 שנות כהונה ושהייה במעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור, הגיעו אמש אל קיצם עם עזיבת בני משפחת נתניהו את המתחם | מפגיני השמאל שציפו לראות בעיניהם את יציאת משפחת רה"מ לשעבר, התאכזבו, מאחר ומשפחת נתניהו הקפידה לשמור על חשאיות בכל הנוגע לפינוי המעון

אחרי 12 שנה: משפחת נתניהו עזבה את 'בלפור'
משפחת נתניהו יוצאים מבלפור צילום: עמית פרנקל

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ובני משפחתו עזבו הלילה (בין שבת לשני) את מעון רה"מ הממוקם ברחוב סמולנסקין פינת רחוב בלפור בירושלים. אחרי שבשבועות האחרונים פינו בני המשפחה את חפציהם מהמעון הרשמי, הלילה, מעט לאחר חצות, הם עלו על הרכבים ועזבו את המעון באופן הסופי.

במהלך השבת המתינו עשרות מפגינים שהשתתפו במחאות בשנה האחרונה בניסיון אחרון לחגוג את העזיבה של ראש הממשלה. אלא, שבני המשפחה עזבו ככל הנראה בחשאי מבלי להעניק למפגינים 'תמונת ניצחון'. יחד עם זאת, מתנועת 'קריים מיניסטר' נמסר בתגובה לעזיבה החשאית של משפחת נתניהו את המעון: "הנאשם ומשפחתו ברחו כאחרוני הגנבים בלילה. מי ששיווק את עצמו שנים כמנהיג חזק, ייזכר לעד כמי שברח כמו שפן, חסר כל פאסון, ולא בחל באף טריק ושטיק כדי להימלט מתיעוד ירידתו מהבמה."

בני המשפחה צפויים לעבור תחילה לביתם ביישוב קיסריה עד להשלמת ההכנות בביתם בירושלים. בשבת האחרונה שהתה המשפחה במעון ברחוב בלפור, ככל הנראה בפעם האחרונה.

כזכור, לפני כחודש סיכמו ביניהם בנט ונתניהו על תאריך מוסכם בו משפחת נתניהו תעזוב את המעון בבלפור. בהודעה משותפת ללשכת ראש ממשלה ולשכת יו"ר האופוזיציה נכתב: "לשכת ראש הממשלה, נפתלי בנט, ולשכת יו״ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, תיאמו את מועד החילופים במעון רה"מ הרשמי ברחוב בלפור".

בנימין נתניהו בלפור קריים מיניסטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד