כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מרחיבים אפשרויות

בכירי המחלקה החרדית בכללית סיירו במדיקל סנטר הרצליה | תיעוד

בכירי המחלקה החרדית בכללית בראשות מנהל המחלקה הרב אברהם קונסקי ומנהלי המגזר במחוזות סיירי בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר מקבוצת 'כללית' כחלק ממערך הלמידה המקצועי שעורכים במחלקה | דני אנגל, מנכ"ל הרצליה מדיקל סנטר: "בשורה של טיפולים והליכים רפואיים חשובים מאוד, כללית מעניקה הכי הרבה ובהשתתפות עצמית שלא עולה על 2,000 ₪ בכל תרחיש"

בכירי המחלקה החרדית בכללית סיירו במדיקל סנטר הרצליה | תיעוד
המחלקה החרדית בכללית במדיקל סנטר צילום: באדיבות המצלם

פגישה מיוחדת שכללה סיור מקצועי נערכה השבוע בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר מקבוצת 'כללית' בהשתתפות הנהלת בית החולים, בכירי המחלקה החרדית בכללית ומנהלי המגזר החרדי במחוזות כללית. בפגישה שנועדה לחזק את הקשר בין המחלקה החרדית וצוות בית החולים, נחשפו נציגי המגזר החרדי לאיכות הרפואית הגבוהה ולמקצועיות והמובילות של המרכז הרפואי לצד היתרונות המשמעותיים של לקוחות כללית במגוון הליכים וטיפולים בבית החולים המשתייך למערך בתי החולים של כללית.

מנכ"ל בית החולים, מר דני אנגל, העלה בישיבה המשותפת את היתרונות האדירים של לקוחות כללית המטופלים בהרצליה מדיקל סנטר בשורה ארוכה של תחומים. "במגוון רחב של טיפולים והליכים רפואיים חשובים מאוד, כללית מעניקה הכי הרבה ובהשתתפות עצמית שלא עולה על 2,000 ₪ בכל תרחיש".

בסיום המפגש עברו המשתתפים לסיור מקיף ומקצועי במערכים השונים של בית החולים, במרפאות, בחדרי הניתוח, במחלקות השונות ומתחמי המצוינות ונחשפו מקרוב ליכולות המדהימות והמתקדמות של הצוותים הרפואיים והמכשור הטכנולוגי החדיש. הנציגים נוכחו לראות מקרוב את שביעות הרצון של המטופלים וחווית האשפוז הפרטית המוקפדת והיוקרתית של המקום המעניק מעטפת מושלמת עם איכות רפואית ומקצועית המתקדמת ביותר לצד תנאי שהות ברמה הגבוהה ביותר.

בית החולים הרצליה מדיקל סנטר נחשב לבית חולים מוביל במגוון רחב של תחומים ברפואה הפרטית. סגל בית החולים מונה כ-600 עובדים, צוות רב מקצועי בכל תחומי הרפואה אשר חרט על דגלו את המצוינות כערך עליון. 500 רופאים מומחים בתחומם, מהבכירים ביותר במערך הרפואי של ישראל, מבצעים מדי שנה בבית החולים למעלה מ-20,000 ניתוחים במגוון תחומים ובכללם ניתוחי לב, נוירוכירורגיה כבדה (מוח ועמוד שדרה), צנתורים, אורתופדיה, החלפות מפרקים, שברים מורכבים, כירורגיה אונקולוגית, כירורגיה כללית, גינקולוגיה, אורולוגיה, א.א.ג ונחשב למוביל בין המרכזים הרפואיים בארץ בניתוחים בעזרת רובוט.

"לבית החולים יש את היכולת לתמוך בכל הצרכים של המטופל גם בתחומים שאינם משיקים במישרין לנושא בגינו אושפז, אנחנו מותחים את המענה לקצה היכולת המקצועית בלי להתחשב בשיקולים אחרים" אמר המנהל הרפואי ד"ר אריק סיטון.

אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית: "החיבור של הרצליה מדיקל סנטר, כמרכז רפואי מוביל ונחשב, לציבור החרדי בכלל וללקוחות כללית בפרט - מתבקש מאליו. לקוחות כללית, זוכים ליתרונות משמעותיים במיוחד בעת אשפוז בו ואנחנו במחלקה החרדית נעשה הכל בשיתוף פעולה עם הנהלת בית החולים כדי להמשיך ולהנגיש את כלל השירותים בהתאמה ובמקצועיות ללקוחותינו בכל רחבי הארץ שמעדיפים את האיכות הרפואית הגבוהה שמציעים בהרצליה מדיקל סנטר".

כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד