ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"הפרחח" וראשי התיבות "נב"ל"

בנט תקף את האופוזיציה, החרדים השיבו מלחמה משולבת • צפו

חברי הכנסת החרדיים תקפו הערב את ממשלתו של נפתלי בנט, שחזר לחיקו של האח לפיד | דרעי: "אדם עם 6 מנדטים הורתו שלא בקדושה" | גפני: "בנט מתנהג כמו פרחח" | ליצמן: "נב״ל ראשי תיבות נפתלי בנט ליברמן"

בנט תקף את האופוזיציה, החרדים השיבו מלחמה משולבת • צפו
משה גפני במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

במהלך דיון 40 חתימות שיזמו חברי האופוזיציה בנושא 'מחדל נתב"ג', הגיע ראש הממשלה נפתלי בנט למליאה, ונדרש להשיב לשאלות חברי הכנסת. הוא מצידו תקף את כלל חברי האופוזיציה וביניהם גם את אלו החרדים, הם מצדם השיבו במתקפה נגדית חריפה במיוחד.

יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה מכלוף ‏דרעי הגיב למתרחש במליאה ואמר: "אני מודאג היום, כשראיתי מעל הדוכן את נפתלי בנט מדבר - ראיתי אדם זחוח שלא מבין את גודל השליחות והמשימה חוץ מלזרוק 5 פעמים "חמוצים" "וח"כ ביבי נתניהו" כאילו אנחנו בהצגה של פורים. אדם עם 6 מנדטים הורתו שלא בקדושה, אז אני מבין".

עוד הוסיף יו"ר ש"ס: "לקחתם את השלטון והולכתם שולל את כולם, יש לכם רוב יחד עם רע"מ, מה הפחד הגדול שלכם והדורסנות למנוע מהאופוזיציה לעבוד? אנחנו לא נשתף אתכם פעולה - אתם תרשמו בהיסטוריה של הכנסת שעבדתם בצורה דורסנית וצד צדדית".

יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני שכונה על ידי בנט 'שבוי של נתניהו', תקף אף הוא: "בנט מתנהג כמו פרחח. הוא עומד כאן ומסרב פעם אחר פעם לענות לשאלה שלי על הבטחתו שידאג לציבור החרדי מול החלטת הרשע ליברמן במעונות היום. ידעו אזרחי ישראל, המילה של הפרחח הזה שווה כקליפת השום".

חבר הכנסת יעקב ליצמן בחר להגיב מתוך ציטוט פרק תהילים: "בפרק יד בתהילים נאמר ״אמר נבל בליבו אין אלוקים השחיתו התעיבו, אין עושה טוב״. נב״ל ראשי תיבות נפתלי בנט ליברמן. אוי למדינה ששר האוצר שלה אכזר. אדם ללא חמלה שמתאכזר לילדים, מרעיב אותם ולוקח מפת לחמם רק בגלל שהם חרדים, מתוך שנאה ונקמה.

אני רוצה להזכיר לכם, כשאנחנו היינו בממשלה הבאנו טיפולי שיניים לילדים, לכל ילדי ישראל, היום הם גונבים מהילדים שלנו לחם וחלב. זהו שוד לאור היום". סיכם ליצמן

יעקב ליצמן נפתלי בנט משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד