י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"יהודים, הצילו"

"רקע לאומני": משפחה ערבית תקפה באכזריות יהודי בפארק | תיעוד

"פיצצו לי את הראש, בעיטות רק למוח", כך תיאר היום תושב תל אביב את התקיפה שעבר על ידי בני משפחה ערבית בסוף השבוע, בשעה שצעד בפארק הירקון בתל אביב | לטענת האדם שהותקף, מדובר באירוע על רקע לאומני | המשטרה פתחה בחקירה

"רקע לאומני": משפחה ערבית תקפה באכזריות יהודי בפארק | תיעוד
תיעוד התקיפה צילום: צילום מסך

מספר בני משפחה ממוצא ערבי תקפו באלימות אדם יהודי שהתהלך בפארק הירקון בתל אביב. הוא נפצע ופונה לבית החולים איכילוב בעיר. התיעוד החמור פורסם ברשתות החברתיות ועורר סערה. המשטרה פתחקה בחקירה אך ככל הידוע טרם נעצרו חשודים.

התקרית שהתרחשה בסוף השבוע, תועדה כולה על יד עובר שהיה מעברו השני של הנחל וככל הנראה לא היה בידו כיצד לסייע. בתיעוד, ניתן לראות את בני המשפחה מכים אותו באכזריות רבה כשהוא שוכב על הרצפה, תוך שהוא זועק צעקות "יהודים הצילו".

המותקף, יהודי כבן 50 תושב תל אביב, סיפר היום בראיון ל'רדיו 103' כי הותקף על יד בני המשפחה על רקע לאומני. לטענתו, אם המשפחה גידפה אותו על רקע יהדותו. "אני ערבייה ישראלית והמדינה שלי", אמרה לו האם.

בתיעוד התקרית נראים עוברי אורח יהודים שחולפים במקום, אך אף אחד לא ניגש לסייע. "אם הם לא היו עוזבים אני מת", הוא תיאר היום. "פיצצו לי את הראש, בעיטות רק למוח, אני על הרצפה מרוסק. בשום שלב לא איימתי עליהם, לא החזרתי להם מכות".

אחרי שהאם גידפה והכתה אותו, כל בני המשפחה, כך לדבריו, הצטרפו לתקיפה. הוא תיאר כי הכו אותו ההורים, שני בני נוער ואף ילד כבן שמונה. האדון שהותקף שוחרר מבית החולים אך סובל עדיין מכאבים בכל חלקי גופו.

 

תקיפה משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד