י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האתרים קרסו

כך הצליחה צרפת להלחיץ את מתנגדי החיסון

בצרפת החליטו להגביר את הלחץ על מתנגדי החיסון, או כאלה שמתעצלים ודוחים את הזמנת התור לחיסון והחל מאוגוסט תחול חובת הצגת תעודת מתחסן בכל מקום סגור המוני כולל בתי קפה, מסעדות, מרכזי קניות, כמו גם בבתי חולים, בתי אבות, מוסדות רפואיים-חברתיים ובתחבורה בינעירונית

כך הצליחה צרפת להלחיץ את מתנגדי החיסון
מתחסנים מפני הקורונה צילום: Wissam Hashlamoun/Flash90.

נשיא צרפת, עמנואל מקרון, הכריז אתמול (שני) על צעדים חדשים לשם הגברת מבצע החיסונים ואמר כי כל העובדים בבתי חולים ובתי אבות ומרפאות יחויבו להתחסן.

הנשיא הודיע ​​גם כי הצגת תעודת מתחסן, תורחב לאירועים העולים על 50 משתתפים, ובהמשך החל מ-1 באוגוסט כולם יחויבו להתחסן, שכן הצגת התעודה תידרש גם בברים, בתי קפה, מסעדות, בתי חולים ורכבות. הנשיא אמר לתקשורת, כי "זהו מרוץ חדש נגד הזמן, ואנחנו צריכים לדחוף לחיסונים".

נכון לעכשיו ההוראה היא לדרוש הוכחת חיסון או בדיקות שליליות, רק באירועים העולים על 1,000 משתתפים. זמן קצר לאחר ההודעה, כמה אתרי הזמנת חיסונים קרסו על רקע גל תנועה של נרשמים, אחת החברות העיקריות, 'דוקטוליב' פרסמה כי יותר מ-20,000 תורים נרשמו בכל דקה באתר שלהם.

הרשויות מודאגות מרמת החיסון הנמוכה יחסית בקרב עובדי הבריאות. רק 60 אחוז מעובדי הסיעוד, ו-80 אחוז מהרופאים הפרטיים קיבלו את מנת החיסון הראשונה שלהם. על פי נתוני ארגון הבריאות הלאומי של צרפת. נכון לעכשיו, מחצית מהאוכלוסייה הצרפתית קיבלה מנה ראשונה ואילו שליש קיבלה את שתי הזריקות. כלומר צרפת שאוכלוסייתה מונה כ-65 מיליון אזרחים מדורגת נמוך מהממוצע של הממוצע באיחוד האירופי מבחינת שיעור המחוסנים. בצרפת מתגוררים כ-65 מיליון בני אדם.

החל מה-15 בספטמבר יופעלו בקרות ובדיקות וסנקציות יינקטו נגד מי שאינם מחוסנים. 

צרפת חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד