י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בנייה כושלת?

לפחות עשרה הרוגים בקריסת מלון בסין; מאמצים לאתר נעדרים

בכפר נופש בסין התמוטט בית מלון וקבר תחתיו רבים. עשרה הרוגים דווחו עד-כה ובנוסף ישנם מספר נעדרים נוספים. כוחות ההצלה עושים מאמצים כדי לאתר לכודים | תיעוד

לפחות עשרה הרוגים בקריסת מלון בסין; מאמצים לאתר נעדרים
זירת האסון בסין צילום: צילום מסך

אסון התרחש במחוז ג'יאנגסו בסין כשחלק מבית מלון קרס והותיר אחריו כעשרה הרוגים ונעדרים נוספים. המלון נמצא בכפר סוז'ואו, וכוחות על הצלה עדיין במאמצים לאיתור נעדרים נוספים בזירה, כך מדווח מהשלטון המקומי.

נכון להיום (שלישי), יממה לאחר הקריסה, תשעה בני אדם עדיין נחשבים נעדרים, ו-14 חולצו. סיבת הקריסה עדיין נחקרת, כך מסרה סוכנות הידיעות שינחואה הממלכתית. כלי תקשורת בסין פרסמו תיעודים בהם נראים עובדי הצלה סורקים בין ההריסות בחיפוש אחר ניצולים.

 

המלון נפתח בשנת 2018. הקטע שהתמוטט ממנו היה בגובה שלוש קומות, באתר ההזמנות של המלון פורסם כי במלון יש 54 חדרים. המלון סיג'י קאיואן ממוקם בעיר חוף, וקרס כאמור אתמול אחר הצהריים. המשרד לניהול מצבי חירום הודיע כי שלח צוות שיעזור בעבודות ההצלה, מאות מחלצים במקום.

סוז'ואו, עיר המונה יותר מ-12 מיליון איש, כ-100 ק"מ מערבית לשנגחאי, ידועה במקומות מעניינים בני מאות שנים ומושכת אליה תיירים רבים. ממשלת סוז'ואו אמרה כי היא "לא חוסכת במאמצים לטפל בפצועים", והוסיפה כי הרשויות חוקרות את סיבת האסון.

קריסות בניין או תאונות אינן נדירות בסין, ולעתים קרובות הן קורות בגלל בנייה רופפת או שחיתות. בשל כך סין אוסרת על בניית גורדי שחקים, ואוסרת בנייה מעל 500 מטר, כדי לצמצם חששות בטיחותיים.

קריסה סין בית מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד