י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"צריך להיות ריאלים"

ב'יש עתיד' טוענים: "המפלגות החרדיות שוקלות להצטרף"

כחודש לאחר השבעת הממשלה, היום חבר הכנסת משה קינלי טור פז מ'יש עתיד', שהושבע לאחרונה במליאה, טען כי המפלגות החרדיות שוקלות להצטרף לממשלה: "משער שהממשלה לא תישאר באותו הרכב" | בינתיים, מרכז האופוזיציה פסימי לגבי החלפת הממשלה: "צריך להיות ריאלים"

ב'יש עתיד' טוענים: "המפלגות החרדיות שוקלות להצטרף"
יאיר לפיד עם גפני ופרוש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הקרבות בין הקואליציה לאופוזיציה במליאה, היום (שלישי) ב'יש עתיד' טענו כי המפלגות החרדיות שוקלות להצטרף לממשלת השינוי, חודש לאחר השבעתה.

בכנס קטיף, חבר הכנסת משה קינלי טור פז מ'יש עתיד', שהושבע אתמול כחלק מהחוק הנורווגי, טען שהמפלגות החרדיות שוקלות להצטרף לממשלה. מנגד, מרכז האופוזיציה יריב לוין הודה כי זה לא פשוט להפיל ממשלה.

"משער שהממשלה לא תישאר באותו הרכב ויצטרפו אליה מפלגות נוספות. המפלגות החרדיות שוקלות להצטרף לממשלה", אמר טור פז. "אני מאחל לכל קואליציה שתקום בעתיד שיהיה בה את האמון שיש בין בנט ולפיד".

"מערכת היחסים בין ראשי המפלגות בתוך הקואליציה הם אלה שיכריעו את אורך החיים של הממשלה. אני מעריך שזה לא יהיה קצר", הוסיף הח"כ מ'יש עתיד'.

באותו כנס, הודה יו"ר סיעת 'הליכוד' ומרכז האופוזיציה יריב לוין הודה כי זה קשה מאוד להפיל ממשלה: "להחליף ממשלה זאת משימה קשה וצריך להיות ריאליים. מרכיביה יודעים שלא יהיו להם עמדות השפעה כמו היום ולכן יזהרו מלהפיל את הממשלה".

"ההחלטות שמתקבלות שם ונוגעות לביטחונה של מדינת ישראל מתקבלות כאשר כוחות שמאליים רדיקליים מחליטים. ישראל מונהגת היום בהטיה שמאלית רדיקלית", הוסיף.

יש עתיד חרדים יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד