י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שרוי בטראומה"

הילד החסידי שנשדד באכזריות קיבל מתנה מהשוטרים

משטרת ניו יורק בשיתוף מספר ארגונים העניקה לילד חסידי שהקורקינט החשמלי שלו נשדד - קורקינט חשמלי חדש עם קסדה תואמת

הילד החסידי שנשדד באכזריות קיבל מתנה מהשוטרים
הילד והקורקינט צילום: משטרת ניו יורק

בשבוע שעבר ילד חסידי בן 6 נשדד על-ידי גבר אלמוני רעול פנים, הגבר העיף את הילד בן ה-6 מהקורקינט החשמלי שלו בברוקלין. אתמול הוא קיבל מתנה מיוחדת משוטרים ליום יום הולדתו השביעי - קורקינט חשמלי.

הילד קיבל את המתנה יחד עם קסדה כחלק ממאמץ משותף של תחנת המשטרה 66 בוויליאמסבורג, עסקן מקומי יענקי מאיר ויונתן שוורץ, הבעלים של צעצועים Toys 2 Discover בברוקלין.

תחנת המשטרה פרסמה כי "בשיתוף פעולה עם מנהיגי ואנשי הקהילה יענקי מאיר, ועם יונתן שוורץ, הבעלים של חנות הצעצועים Toys 2 Discover, הצלחנו לספק לקורבן הצעיר קורקינט חשמלי וקסדה חדשים להנאתו".

 

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", ביום רביעי האחרון בשעה 10:00 בבוקר, ילד חרדי בן 6, נשדד על ידי רעול פנים שהעיף אותו מהקורקינט וגנב אותו. כך מסרה המשטרה.

הקורקינט החשמלי היה שייך לאחי הילד, אשר הינו בעל צרכים מיוחדים, כך סיפר אביו ל'ניו יורק פוסט'. הילד הקטן רץ לאחותו הגדולה שהייתה בקרבת מקום וסיפר לה את שאירע, ובהמשך חייגו ההורים למשטרה. גם הילד וגם אחותו זיהו את הגנב בסרטון ממצלמת האבטחה באזור. "בתחנת המשטרה הוא קצת פחד", אמר האב על בנו, "אבל הוא בסוף סיפר מה היה שם".

הילד היה שרוי בטראומה וחשש לצאת ללימודים מאז, "הוא היה מבוהל מאד ואמר כי הוא לא רוצה לרכב שוב על קורקינט", סיפר אביו.

האב ל-15 ילדים שלומד דיינות, אמר שהוא קנה את הקורקינט במחיר 500 דולר לפני שלושה שבועות עבור אחד האחים הגדולים של הילד, שהוא בעל צרכים מיוחדים ועכשיו נמצא במחנה קיץ. "כשהוא יחזור, אני צריך להביא לו אחד חדש", אמר האב.

האב אמר שאין לו מספיק כסף לקנות קורקינט אחר. "הלוואי שמישהו יוכל לעזור לי, הילד שלי צריך את זה כדי להתנייד" אמר האב שפנה לגנב בבקשה, "תחזיר אותו, ואנחנו לא נשאל שאלות, תחזיר את זה ואני לא מתכוון להגיש שום תלונה. אבל אם המשטרה תתפוס אותך, זה יהיה גרוע יותר". הזהיר. ואחרי שאנשי הקהילה ראו את מצוקת האב, יחד עם המשטרה הם קנו לו חדש.

קורקינט חשמלי ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד