י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"בהלה בקרב התושבים"

ההפגנות ברעננה: ראש העיר לטובת נפתלי בנט

בעקבות בקשת עיריית רעננה המשטרה תפעל להפסקת קולות האזעקה אשר משמיעים המפגינים בעיר נגד ראש הממשלה נפתלי בנט | לדברי המשטרה: השמעת קולות האזעקה זורעות בהלה בקרב התושבים וחורגת מן הביטוי הלגיטימי

ההפגנות ברעננה: ראש העיר לטובת נפתלי בנט
הפגנה סמוך לביתו של בנט צילום: vshalom Sassoni/Flash90

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, פנה למשטרה בבקשה לאסור על השמעת קולות האזעקה הרמים במהלך ההפגנות של תומכי נתניהו שנערכות סמוך לביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. לדברי ראש העיר הקולות גורמים לבהלה ופחד בקרב ילדים ותושבים רבים הדרים בסמיכות.

במשטרת ישראל קיבלו את בקשת ראש העיר מלואה ולדבריהם הם יפעלו להפסיק את השמעת קולות האזעקה בהפגנות - לאלתר, תוך שהם מציינים כי "השמעת קולות אזעקה ברחבי העיר חורגת מן הביטוי הלגיטימי".

מהמשטרה נמסר: "בעקבות בקשת עיריית רעננה, ובתגובה לתלונות רבות מצד תושבי העיר, המשטרה החליטה לפעול להפסקת קולות האזעקה שמשמיעים המפגינים בעיר השמעת קולות האזעקה זורעות בהלה בקרב התושבים וחורגת מן הביטוי הלגיטימי".

לדברי ראש עיריית רעננה, המהלך הוא שלב נוסף בפעילותה של העירייה לצמצום מפגעי הרעש הנגרמים כתוצאה מההפגנות נגד ראש הממשלה בעיר. עוד מודגש, כי העירייה בעד חופש הביטוי וקיום הפגנות, אולם נדרשת הגבלה של מטרדי הרעש הרבים, אשר מפרים את שגרת חיי התושבים בעיר.

 

רעננה נפתלי בנט הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד