כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בקשת הפרקליטות התקבלה

פסק זמן במשפט נתניהו: בשל 'סיבות אישיות' של ישועה

השופטים בירושלים קיבלו את בקשת הפרקליטות לדחות את המשך משפטו של בנימין נתניהו בשל 'סיבות אישיות' של העד המרכזי אילן ישועה. המשפט יתחדש רק באמצע ספטמבר

פסק זמן במשפט נתניהו: בשל 'סיבות אישיות' של ישועה
אילן ישועה בביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משפטו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו צפוי להיפסק למשך מספר חודשים, כך קבעו הערב (חמישי) שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים. השופטים קיבלו את בקשת הפרקליטות לדחות את המשך המשפט לחודש ספטמבר, לטענתם בשל 'סיבות אישיות' של העד המרכזי, מנכ"ל אתר וואלה לשעבר אילן ישועה.

לפי הלו"ז המקורי, הדיונים בתיקי האלפים בהם מואשם נתניהו, היו אמורים להתחדש כבר בשבוע הבא, אחרי שלא התקיימו מזה מספר שבועות. אלא, שלאחר שבית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות, הדיונים יתחדשו ב-4 לספטמבר, לאחר שתסתיים הפגרה בבתי המשפט.

בשבוע הבא היו אמורים להתקיים שני דיונים בהם היה אמור להעיד ישועה, אך בשל החלטת בית המשפט הם יבוטלו והעדות תיערך שוב רק בחידוש המשפט. הסיבה להפסקה הארוכה היא פגרת קיץ אליה יוצאים בתי המשפט, שיחזרו לפעילות מלאה רק בחודש ספטמבר.

סנגוריהם של בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' וכן של יו"ר האופוזיציה נתניהו, אינם מתנגדים להחלטת לדחות את המשפט.

אחרי החלטת בית המשפט, בימים האחרונים העבירה הפרקליטות מסמכים רבים לידי סנגורי נתניהו מה שהוביל לעוד עיכוב במשפט. הפרקליטות נאלצה מסמכים רבים אותם חייב בעת המשפט להעביר להגנה.

לפני כחודש החליטו השופטים להורות לפרקליטות להעביר לגורמי ההגנה של הנאשמים חומרי חקירה נוספים שטרם בפניהם. השפטים כתבו. כי המצב הנוכחי "טעון תיקון".

משפטו של בנימין נתניהו אילן ישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד