י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
טרגדיה באומן

תושב צפת התמוטט סמוך לציון ר' נחמן ונפטר

בבית החולים המקומי בעיירה אומן הלך לעולמו תושב צפת, בשנות ה-70 לחייו, שהתמוטט מוקדם יותר היום סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב | הנפטר הגיע לאומן בימים האחרונים אך היום החל לחוש שלא בטוב עד שלפתע התמוטט 

תושב צפת התמוטט סמוך לציון ר' נחמן ונפטר
כוחות הצלה באומן, ארכיון צילום: דוברות איחוד הצלה

תושב צפת בשנות ה-70 לחייו נפטר היום (שני) לאחר שהתמוטט סמוך לקברו רבי נחמן מברסלב באומן. מתנדבי איחוד הצלה המקומיים ששהו בקרבת מקום, הזועקו להעניק לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנפטר, תושב העיר צפת, הגיע במהלך הימים האחרונים להתפלל על ציונו של רבי נחמן מברסלב בעיירה אומן, אך היום לא חש בטוב, עד שלפתע התמוטט.

מארגון איחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של הארגון העניקו לו סיוע ראשוני ופינו אותו לבית חולים מקומי באוקראינה, אך למרבה הצער בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו בתום מאמצי החייאה.

"נמסר למוקד הבינלאומי של הארגון על אדם כבן 70 שאינו חש בטוב", מסר בן ציון קראהן חובש איחוד הצלה, "הגעתי למקום וראיתי שיש צורך דחוף לפנותו לבית החולים. פיניתי אותו מיידית לבית חולים מקומי שם למרבה הצער מצבו הידרדר והוא איבד את ההכרה"

הרב הלל כהן מעסקני הרפואה באוקראינה הוסיף: "שלחתי אמבולנס לבית החולים שם ביצעו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו בשביל להעביר אותו לבית חולים מתקדם יותר באודסה. אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בבית החולים המקומי באומן בתום מאמצי החייאה. כעת אנו פועלים להטיס את גופתו לקבורה בארץ הקודש".

התמוטטות ציון רבי נחמן אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד