י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מגש טרי וחם

אלפי משפחות קיבלו פיצה משפחתית עד הבית במסגרת פעילות 'קטנֹעם' של 'טרה'

אלפי משפחות השתתפו ב'קטנעם' הפעילות הייחודית של 'טרה' ברוח 'תשעת הימים' וקיבלו פיצה משפחתית חמה וטעימה עד הבית

אלפי משפחות קיבלו פיצה משפחתית עד הבית במסגרת פעילות 'קטנֹעם' של 'טרה'
פעילות קטנועם צילום: יח"צ

'תשעת הימים' וקיבלו פיצה משפחתית חמה וטעימה עד הבית

הסתיימה בהצלחה פעילות 'קטנעם', הפעילות הייחודית של 'טרה' ברוח 'תשעת הימים' שמשלבת הנאה ממגוון מוצרי החלב האיכותיים של החברה ומגש פיצה משפחתי עד הבית, זאת בהתאם לימים אלו שבהם מוצרי החלב הופכים לבסיס העיקרי של הארוחות המשפחתיות.

במסגרת הפעילות, קנו המשתתפים ממוצרי טרה, התקשרו לטלמסר וענו על שאלה בנוגע לסדרת הגבינות הצהובות 'נעם'. בכל יום מימי הפעילות הגיע 'הקטנֹעם של טרה' לעיר אחרת ברחבי הארץ, ירושלים, בני ברק, בית שמש, מודיעין עילית, אלעד וביתר עילית והעניק למשתתפים שתכניהם היו המקוריים והיצירתיים ביותר, פיצה משפחתית חמה וטעימה עד הבית.

"המשפחות שמחו מאוד לקראתנו וניכר היה שפיצה חמה וטעימה זה בדיוק מה שמתאים מבחינתם בימים אלו", מספר יצחק, אחד מעשרות שליחי 'הקטנעם' שהביאו את הפיצות לביתם של משתתפי הפעילות, "הם הודו לנו בצורה נרגשת ולא שכחו לציין את התלהבותם מהטעמים החדשים של 'נעם בטעמים' ואת ציפייתם לטעמים החדשים של הסדרה"

מ'טרה' נמסר: "שמחנו גם הפעם להגיש לצרכנים פעילות מושקעת וחווייתית שמתכתבת עם תקופת 'תשעת הימים' שבה חלק גדול מהתפריט מתבסס על מוצרי החלב. בימים אלו הפעילות המתאימה ביותר היא כזאת שמשלבת מוצרי חלב איכותיים עם פתרון לארוחה טעימה לכל המשפחה", מוסרת יהודית טל, מנהלת שיווק הקהל החרדי ב'טרה', ומוסיפה: "אנו מודים לציבור הרחב על השתתפותו בפעילות ומזמינים את כולם להמשיך ליהנות ממוצרי טרה האיכותיים במשך השנה כולה".

טרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד