י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעצר החשוד הוארך

הדקירות בשכונה החרדית: "נדקר אדם תמים"

בבית משפט השלום בירושלים נערך הבוקר דיון בעניינו של צעיר תושב ירושלים, שנעצר בחשד לדקירת עובר אורח בשכונת גאולה בירושלים לפני כשבועיים | נציג המשטרה הבהיר במהלך הדיון כי הנדקר, הוא "אדם תמים לגמרי" | בית המשפט החליט באופן חריג להאריך את מעצרו של החשוד בעשרה ימים

הדקירות בשכונה החרדית: "נדקר אדם תמים"
אירוע דקירות בגאולה צילום: דוברות איחוד הצלה

צעיר בשנות העשרים לחייו, תושב ירושלים, נעצר הבוקר (שני) בחשד למעורבות באירוע הדקירה שהתרחש בלב שכונת גאולה בירושלים לפני כשבועיים, במהלכו נפצע צעיר אחר באורח בינוני. מדובר בעצור השני בפרשה ובמשטרה עדיין חוקרים את התקרית. הפצוע, כזכור, נדקר באמצעות סכין על ידי שני רוכבי אופנוע שהצליחו להימלט מהזירה.

בדיון שהתנהל הבוקר בבית משפט השלום בירושלים, עלה כי החשוד, יחד עם אדם נוסף החזיק בסכין באמצעותו הוא תקף את הקורבן תוך שדקר אותו בפלג גופו העליון מספר פעמים וגרם לו חבלות ממשיות שהצריכו טפול רפואי. בחיפוש שנערך במקום בו שהה החשוד נתפסו בין היתר, טלפונים סלולריים, סכינים ואלה טלסקופית. החשוד שמר על זכות שתיקה באופן גורף במהלך החקירה. בית במשפט החליט באופן חריג להאריך את מעצרו בעשרה ימים.

החשוד, בעל עבר פלילי, נעצר בעבר בשל עבירות אלימות. היום פשטו שוטרים על מקום המסתור שלו לאחר שהוצא צו מעצר. נציג המשטרה ציין במהלך הדיון בבית המשפט כי "מדובר באירוע בו נפגע בן אדם תמים לגמרי". הוא הוסיף כי "העבירות המיוחסות לחשוד מהוות מסוכנות מוגברת".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', צעיר בשנות העשרים לחייו נפצע באירוע דקירות שאירע ברחוב הישיבה בשכונת גאולה בבירה. לפי עדי ראייה, שני חשודים שככל הנראה היו לבושים כחרדים, הגיעו כשהם רכובים על אופנוע, דקרו את הצעיר ונמלטו מהמקום.

הערשי פרלמוטר, חובש מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר לאחרת התקרית: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית חולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

חובש רפואת חירום במד"א, נחמן שי רביבו הוסיף: "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב מעורפל הכרה עם פציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב."

גאולה ירושלים דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד