י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בחזור מביה"ס

9 שנים אחרי התאונה: נערה חרדית תפוצה ביותר ממיליון ש"ח

תשע שנים אחרי שנערה חרדית תושבת אשדוד נפצעה בתאונת דרכים כשהייתה בכיתה ג', בית המשפט פסק לה פיצויים בגובה של למעלה ממיליון ש"ח

9 שנים אחרי התאונה: נערה חרדית תפוצה ביותר ממיליון ש"ח
בית משפט, אילוסטרציה צילום: pexels

נערה חרדית תושבת אשדוד, שנדרסה בעת שלמדה בכיתה ג', תזכה לפיצוי של מיליון ו-200 אלף ש"ח, כך עולה מפסיקת בית משפט השלום בתל אביב בעקבות תביעה שהגישה הנערה, כיום בת 18, נגד חברת הביטוח וכנגד הנהג הדורס, באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל.

מהתביעה עולה כי לפני תשע שנים, בעת שחזרה מבית הספר, חצתה את הכביש ברחוב הורקנוס ברובע ז', כאשר לפתע הגיח רכב מסוג טויוטה, פגע בה בעוצמה והטיח אותה ארצה. ממקום התאונה היא פונתה על ידי אמבולנס לבית החולים סורוקה בבאר שבע ובהגיעה לביה"ח היא הורדמה והונשמה.

בהדגמת בדיקת CT עלה חשד לנזק מוחי כשבנוסף היא סבלה מנפיחות במצח ובקרקפת, מדימום בעין ובזרוע שמאל ומשפשופים.

מומחה בתחום הפסיכיאטריה ומומחה בתחום הנוירולוגיה שבדקו אותה מטעם התביעה קבעו כי הוא סובלת מנכות בשל ליקוי קוגניטיבי בקשב וריכוז, זיכרון, מדמנציה קלה ונרשמה פגיעה בכישורי הלמידה. זאת בנוסף לצלקות באזורי הפגיעה ומליקוי התנהגות המפריעים באופן משמעותי לתפקוד בעבודה ולקשרים חברתיים ואף.

עו"ד גיל הראל. צילום: ראובן קפלן

בתביעה נטען כי מצבה של הצעירה נובע בשל חבלת הראש הקשה והפגיעה המוחית ארוכת הטווח שנגרמו כתוצאה מהתאונה תוך שמציינים כי מהלך חיה השתנה והיא הפכה מילדה שמחה ומאושרת לילדה חרדתית עם התקפי זעם ומצבי רוח משתנים.

בנוסף חיי החברה שלה השתנו והיא מיעטה לשחק עם בני גילה ובמשך תקופה ארוכה כל יציאה מביתה הייתה מלווה באדם כשרק לאחרונה היא חזרה בחשש רב, לחצות כבישים לבדה.

הצעירה תבעה מביהמ"ש לקבל פיצוי עבור כאב וסבל, הפסד השתכרות, אובדן זכויות פנסיוניות, עזרה וסיעוד. בכתב ההגנה חברת הביטוח טענה בין היתר כי לפני התאונה הצעירה  סבלה מליקויי למידה, התקשתה בחשבון וסבלה מבעיות של קשב וריכוז. לאחר משא ומתן ארוך שני הצדדים קיבלו בשבוע שעבר את הצעת בית המשפט לפיה חברת הביטוח תשלם לצעירה פיצוי של מיליון ו-200 אלף ש"ח, בנוסף לשכר טרחת עורך דין ואגרות.

תאונת דרכים פיצויים אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד