י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שוחרר בתנאים מגבילים

בתוך פלטות שיש: הבריח טבק והעלים מס במיליוני שקלים

יבואן תושב ירושלים נעצר לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים, לאחר שהבריח לארץ כמות גדולה של טבק, תוך שהוא מסתיר הסחורה בתוך פלטות שיש | ברשות המיסים מעריכים כי גירעון המס המוערך עומד על כ-7 מיליון

בתוך פלטות שיש: הבריח טבק והעלים מס במיליוני שקלים
השיש והטבק המוברח צילום: דוברות רשות המסים

הותר לפרסום כי יבואן מירושלים נעצר בחשד להברחת טבק לישראל שהוסתר במכולות לייבוא פלטות שיש ובניסיון להתחמק מתשלום מס של כ-7 מיליון שקלים. העצור הוא שוכרי סעיד, יבואן תושב הבירה.

הוא הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד להברחת טבק בשווי מס של כ-7 מיליון שקלים. כבוד השופט טל ענר שחרר את החשוד בתנאים מגבילים והטיל צו איסור פרסום על הפרשייה עד ליום ה-15/7 בשעה 17:00.


צילום: דוברות רשות המסים

מאחר והיבואן לא הגיש בקשה להארכת איסור הפרסום, פרשת ההברחה מותרת בפרסום.

מבקשת המעצר עולה כי במסגרת חקירה של יחידת חקירות מכס ומע"מ תל אביב יחד עם מכס אשדוד עלה החשד כי סעיד הסליק את הטבק בתוך 4 מכולות שהכילו פלטות שיש אותן ייבא באמצעות החברה מינימקס סי.או.איי.אל בע"מ שבבעלותו. ארבעת המכולות נתפסו ונבדקו ובכולן התגלה טבק מוסלק. גירעון המס המוערך עומד על כ-7 מיליון ₪.

כבוד השופט טל ענר מבית משפט השלום בראשון לציון שחרר את החשוד בתנאים מגבילים בהם הפקדת מזומן בסך 20,000 ₪, חתימה על ערבות עצמית בסך 100,000 ₪, ועיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום.

העלמת מס הברחה טבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד