כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מתוך החדר במלון

פרשנית בריטית תגורש מאוסטרליה לאחר שזלזלה בהגבלות הקורונה

שרת הפנים של אוסטרליה הודיעה כי הוויזה של פרשנית בריטית מפורסמת, תבוטל, לאחר שזו זלזלה בשידור חי בהגבלות הקורונה

פרשנית בריטית תגורש מאוסטרליה לאחר שזלזלה בהגבלות הקורונה
מטוס ממריא. אילוסטרציה צילום: unsplash

הוויזה האוסטרלית של הפרשנית קייט הופקינס בוטלה, לאחר שפרסמה סרטון ובו לגלגה על כללי הסגר וההגבלות. כך הודיעה שרת הפנים של אוסטרליה.

הפרשנית הימנית הבריטית קיבלה את ההודעה ביום שני בבוקר בעקבות ישיבה דחופה של הממשלה הפדרלית על הערותיה אודות הסגר בסידני, קייט הופקינס היא פרשנית ימנית שדעותיה עוררו סערה לא אחת, והיא משפיעה מאד על מיליוני צופים, הופקינס העלתה ביום שבת סרטון אינסטגרם לייב ממה שלטענתה היה חדר במלון בסידני במהלך הבידוד שלה בן ה-14 יום, ותארה את הבידוד והסגר כ"מתיחה הגדולה ביותר בהיסטוריה האנושית" והתבדחה על הפרת המגבלות.

שרת הפנים קארן אנדרוס תיארה אתמול אתמול את הערותיו של הופקינס כ"מבישות". השרה אמרה לתקשורת, "למען האמת, אפילו לא שמעתי עליה לפני שגיליתי במה היא מתעסקת, ואני באמת לא רוצה לשמוע עליה יותר, היא רק צריכה לעזוב את המדינה במהירות".

השרה זעמה על הופקינס, "העובדה שהיא מתהדרת בהפרת הסגר פשוט חוצפה, זו הייתה סטירת לחי לכל אותם אוסטרלים שנמצאים כעת בסגר" אמרה אנדרוס. "וזאת פשוט התנהגות לא מקובלת, אז באופן אישי אני מאוד מרוצה שהיא תעזוב".

השרה אנדרוס אישרה כי הופקינס תגורש בקרוב מאד, היא גם הסבירה כיצד פרשנית שנויה במחלוקת כמו הופקינס קיבלה ויזה מלכתחילה, בהתחשב בכך שעל המועמדים לעבור מבחן אופי לפני שהם יכולים להיכנס לאוסטרליה. השרה אמרה כי הופקינס הורשתה להיכנס למדינה בזמן שיש סגר והגבלות, על בסיס סעיף בחוק שמאפשר כניסה לאנשים ש'יכולים לספק תועלת כלכלית למדינה'.

היא גם אמרה שהיא מבינה את זעמם של אוסטרלים רבים שזעמו על כך שהופקינס קיבלה מקום לבידוד במלון, לאחר שעשרות אלפי אוסטרלים תקועים מעבר לים ואינם יכולים לחזור הביתה.

ביום ראשון הכחישה הופקינס כי הפרה את כללי הסגר בסידני, וכתבה באינסטגרם. "אזהרה, הומור קיצוני, מעולם לא הפרתי את הסגר", כתבה.

אוסטרליה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד