י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"חשתי מיצוי"

מפקד מחוז מרכז הודיע במפתיע על פרישה מהמשטרה

אחרי שלושים שנות שירות במשטרה וחצי שנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד מפקד מחוז מרכז, הודיע היום ניצב משה ברקת למפכ"ל כי החליט לפרוש מהמשטרה | "חשתי כי מיציתי מסלול חיים חשוב ומרתק זה, וכעת אני בוחר לצאת לדרך חדשה", אמר ברקת למפכ"ל

מפקד מחוז מרכז הודיע במפתיע על פרישה מהמשטרה
משה ברקת צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

מפקד מחוז מרכז, ניצב משה ברקת, הודיע היום (שלישי) כי הוא פורש מהמשטרה. זאת, לאחר 30 שנות שירות בתפקידים שונים במשטרת ישראל, שש מהן בדרגת ניצב בתפקיד מפקד מחוזות. הוא צפוי לסיים את תפקידו בחודשים הקרובים.

ההודעה של ברקת מגיעה במפתיע, חצי שנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד מפקד מחוז מרכז. יצויין, כי ברקת פיקד בין השאר על המהומות שהתרחשו בעיר לוד בזמן מבצע 'שומר החומות', אך לא ברור האם יש קשר בין הדברים.

ניצב ברקת הודיע הבוקר על החלטתו למפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי. ניצב ברקת אמר למפכ"ל כי "לאחר שירות ציבורי מגוון ותובעני במשטרת ישראל, הוא חש כי מיצה מסלול חיים חשוב ומרתק זה, וכעת הוא בוחר לצאת לדרך חדשה".

ניצב ברקת סיכם עם המפכ"ל שימשיך בתפקידו ככל שיידרש, ופרישתו תתבצע רק לאחר איתור מפקד מחוז, ולאחר השלמת הליך העברת מקל מוקפד לשם שמירת הרצף הפיקודי ויציבות שגרת הפעילות של המחוז.

ניצב ברקת, בן 54, תושב מודיעין נשוי, אב לשניים וסב לנכדה, מילא שורה של תפקידים בליבת העשיה של משטרת ישראל, לרבות עוזר מפכ"ל, מפקד מרחב דוד במחוז ירושלים, ראש חטיבת השיטור באגף מבצעים, המזכיר הביטחוני לשר לביטחון הפנים ומפקד מחוז שומרון ויהודה.

פרישה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד