י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ניסיונות ההחייאה לא צלחו"

אסון בכנרת: נקבע מותו של בן ה-35 שנמשה מהמים

בבית החולים פוריה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הגבר שטבע מוקדם יותר היום סמוך לחוף גנים בכנרת | הגבר כבן ה-35 נמשה מהמים ופונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים

אסון בכנרת: נקבע מותו של בן ה-35 שנמשה מהמים
סירת מד"א בזירה צילום: דוברות מד"א

גבר כבן 35, תושב נוף הגליל, נמשה היום (רביעי) מאגם הכנרת לאחר שטבע במהלך שחייה סמוך לחוף גנים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום מצאו אותו כשהוא ללא הכרה וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות.

בהמשך, הוא פונה לבית החולים פוריה אך למרות הניסיונות להציל את חייו, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מהמרכז הרפואי פדה-פוריה נמסר כי הוא הועבר על ידי מד"א במצב אנוש ותוך כדי החייאה. "ניסיונות ההחייאה לא צלחו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה", נמסר מבית החולים.

צוות סירת הים-בולנס של מד"א, דן קרן, ערן עבו ומוחמד ג'בארה שהגיעו בתוך דקות ספורות מתוך הכנרת לחוף גנים סיפרו: "קיבלנו את הדיווח מהמוקד על הגבר שנמשה מהים מחוסר הכרה, שהוזנקו כונני מד"א וניידת טיפול נמרץ ומבצעים במקום פעולות החייאה".

לדבריהם, "בעזרת הסירה המיוחדת שלא צריכה עגינה במזח ויכולה ממש להגיע לקו החוף הגענו אליו בתוך דקות בודדות מתוך הכנרת עצמה ומיד התחלנו בטיפול רפואי מתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבי"ח."

ישראל מאיר בוסקילה חובש איחוד הצלה הוסיף: "כשהגענו למקום הנפגע שכב על החוף, לדברי עוברי אורח הוא היה מספר דקות מתחת למים והמצילים משו אותו החוצה. ביצענו בו פעולות החייאה וכאשר הגיעה ניידת טיפול נמרץ למקום הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה".

 

טביעה כנרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד