ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
תמרור אזהרה

בית הספר של החופש הגדול שנגמר בכאוס

עשרות אלפי תלמידים נכנסו לבידוד בעקבות התפרצויות קורונה בכיתות, וההורים נאלצו לעזוב את העבודה ולהישאר איתם בבית

בית הספר של החופש הגדול שנגמר בכאוס
אילוסטרציה צילום: Unsplash

כיתות שלמות שנסגרו, בתי ספר שהפסיקו את הפעילות בכל השכבות, עשרות אלפי ילדים ומורים נשלחו הביתה לבידוד, וכמובן הורים שקיוו כי השבועות האלה יאפשרו להם לחזור לשגרת עבודה אבל שוב מצאו עצמם סגורים בבית עם הילדים.

בסך הכל נסגרו עד כה 39 בתי ספר ו-237 גני ילדים. נכון לאתמול נרשמו 3,342 מאומתים לקורונה בכל מערכת החינוך, ו-28,479 מבודדים - ביניהם גם ילדים וגם מורים, כך מדווחת הבוקר תמר טרבלסי חדד בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

יו"ר איגוד מנהלי מחלקות חינוך ברשויות המקומיות, אבי קמינסקי, טוען כי משרדי החינוך והבריאות לא לקחו בחשבון אפשרות של התפרצות נוספת במהלך הפעלת בית הספר של החופש הגדול. "חייבים להפסיק את האווירה של סיום קורס ולזכור שהקורונה נשארת איתנו בינתיים", אומר קמינסקי.

בהסתדרות המורים דורשים ממשרדי החינוך והבריאות לכלול במתווה פתיחת שנת הלימודים את החזרת הקפסולות לגני הילדים ולבתי הספר. "ההתכחשות לקצב ההדבקה וההתעלמות מהשפעת צפיפות הכיתות על כמות התלמידים המבודדים, ובאופן ישיר גם על הוריהם, היא תעלומה שאיננו מצליחים להבין", מסרו בהסתדרות המורים.

"לפני שמתפרסם מתווה כלשהו ראוי שישבו איתנו - אנשי השטח, מנהלות, מורות וגננות, ועם נציגי הארגונים ויוודאו שהמתווים אפשריים ליישום ומוסכמים עלינו", הדגישו בהסתדרות המורים. "בניגוד לעבר, הפעם לא נפעיל מתווה מבלי שהוא תוכנן בתיאום ושיתוף פעולה איתנו".

בית ספר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד