י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דרמה בבני ברק

שמעו רעש בזמן שישנו - ונדהמו לגלות פורץ בביתם

תושב בני ברק נתפס "על חם" על ידי מתנדבי ארגון 'השומרים' בזמן ששהה בתוך דירה אליה פרץ ברחוב חזון איש בעיר | בני המשפחה שהתעוררו לקול רעש, נדהמו לגלות את הפורץ בתוך ביתם | החשוד בשנות ה-40 לחייו נעצר לחקירה

שמעו רעש בזמן שישנו - ונדהמו לגלות פורץ בביתם
מעצר הפורץ בבני ברק צילום: דוברות השומרים

בני משפחה המתגוררים במרכז העיר בני ברק, התעוררו הלילה (בין רביעי לחמישי) סמוך לחצות, לקול רעש שנשמע בתוך ביתם. כשקמו לברר את מקור הרעש, הם הופתעו לגלות אלמוני שפרץ לדירתם תוך שהוא מחפש חפצים יקרי ערך.

אחד השכנים ששמע את זעקות העזרה של בני המשפחה, הזעיק באופן מיידי את מתנדבי ארגון 'השומרים' המקומי. מתנדב שהיה בסמיכות למקום, הגיע תוך דקות ספורות והשתלט על החשוד עד להגעת כוחות משטרה.

מארגון השומרים נמסר כי אמש, בסביבות השעה 11:00 בלילה, התקבל דיווח במוקד הארגון על אדם שפרץ לדירה ברחוב חזון איש בעיר בני ברק ונמצא בתוכה, כאשר הוא מחטט בארונות בניסיון למצוא כלי כסף ותכשיטים. 

"עם קבלת הדיווח" נמסר, "מוקד הארגון הזניק מתנדבים למקום. מתנדב ששהה בסמיכות למקום האירוע הצליח ללכוד את הפורץ על חם. הפריצה אירעה בזמן שבני המשפחה נמו את שנתם. הם התעוררו לקולות הרעש שהקים הפורץ והופתעו לגלות אותו בתוך ביתם".

בארגון ציינו כי מתנדבים נוספים שהגיעו למקום סייעו למתנדב להשתלט על הפורץ ולאחר זמן קצר הגיעו למקום שוטרי סיור של משטרת מרחב דן.

הפורץ, תושב בני ברק כבן 40, הדרוש מזה זמן רב לחקירה בשל עבירות פליליות חמורות, התפרצויות וגניבת רכוש, נאזק על ידי השוטרים ונלקח לתחנת המשטרה בעיר להמשך חקירה. בהמשך הוא יובא בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

מעצר הפורץ

פריצה השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד