י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אבדן דרך מוחלט

הח"כ פרסם טור התגוננות לשמאל ב'הארץ' ועורר סערה

השר עמר בר לב פרסם טור דעה בעיתון 'הארץ' בו ביקש להצטדק ולהוכיח שהוא התאמץ לשחרר את חאלדה ג'ראר שהורשעה במעורבות ברצח רנה שנרב הי"ד. בטורו מתאונן בר לב כי לא הצליח להוציא את הבקשה לפועל, ומספר עד כמה פעל עבור כך, כמעט שבוע לאחמ"כ הח"כים גילו את הטור ותקפו בצורה חריפה

הח"כ פרסם טור התגוננות לשמאל ב'הארץ' ועורר סערה
עמר בר לב צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ביום שישי האחרון פרסם השר לבטחון פנים עמר בר לב טור דעה בעיתון 'הארץ' בו ביקש להצטדק ולהוכיח לעיתונאי גדעון לוי שהוא התאמץ לשחרר את חאלדה ג'ראר, שהורשעה במעורבות ברצח רנה שנרב הי"ד, זו שחברת הכנסת ממפלגתו של בר לב, איבתיסאם מרעאנה, קראה לשחררה להלוויית ביתה. בטורו מתאונן בר לב כי לא הצליח להוציא את הבקשה לפועל, ומספר עד כמה פעל עבור כך.

אחד מחברי מפלגת הליכוד בשם דוד קוזלובסקי צירף היום (חמישי) את טורו של השר וגולל ב'טוויטר' בקצרה את האירועים, וגרם לחברי הימין לצאת במתקפה נגד בר לב: "קבלו את הסיפור ההזוי הבא, משהו שחמק לרובנו מהעיניים. ביום שישי האחרון פרסם שר הבט"פ עמר בר לב טור דעה ב'הארץ'. הייתם חושבים שהוא מתכנן איזו רפורמה חדשה, או מתכוון לגייס שוטרים כדי לטפל באלימות בלוד. טעיתם. מה שחשוב לו הוא להוכיח לגדעון לוי שהוא התאמץ לשחרר את חאלדה ג'ראר. זוכרים אותה? ראש ארגון הטרור החזית העממית ביו"ש, שהורשעה במעורבות ברצח רנה שנרב הי"ד. לפני מספר ימים ביתה מתה, וחברת הכנסת ממפלגתו של בר לב, איבתיסאם מרעאנה קראה לשחרר את האם להלוויית ביתה".

הוא המשיך ותהה: "הייתם מצפים משר הבט"פ לזרוק את הבקשה הזו מכל המדרגות, אבל לא רק שהוא ניסה לשחרר אותה להלוויה, הוא גם מתאכזב שבשב"ס לא הסכימו: 'התאכזבתי לגלות שאין ביכולתי לפקוד על הנציבה דבר שכזה'. דרך אגב, את רנה שנרב הוא שכח להזכיר בטור שלו, ואת חאלדה ג'ראר הוא מכנה 'חברת פרלמנט פלסטינית, אסירה ביטחונית'. כשבראשות הממשלה עומד אדם חסר לגיטימציה ציבורית, כאשר תפיסת העולם היא לתת לכל שר לעשות במשרד כרצונו, אנחנו מקבלים את העיוותים ההזויים הללו".

"על השבירה הקיצונית לכיוון הפלסטיני, כולנו נשלם מחיר מאוד כבד. מישהו רוצה לנחש האם השר בר לב היה מנסה לסייע ליגאל עמיר, לו היה מבקש להשתחרר להלוויה של קרוב משפחתו?" סיכם הגולש בכאב.

לאחר פרסום הדברים החלו חברי כנסת ואישי ימין רבים לתקוף את הנתונים שבשרשור, "קראו את השרשור המדהים הבא: איבתיסאם מבקשת לשחרר טרוריסטית להלוויית ביתה, בר לב מתאבד על המשימה. זו כבר לא התרברבות בניווט אלא אבדן דרך מוחלט. התפוח נפל הרחק הרחק מן העץ", הגיב חבר הכנסת עמיחי שיקלי.

חבר הכנסת שמחה רוטמן הגיב אף הוא וכתב: "באמת תהיתי במה שר הבט"פ משקיע את זמנו, כשהוא לא מצייץ בארסיות נגד מתנחלים. מסתבר שבלסייע לטרוריסטיות 'מסכנות'. כל המרחם על אכזרים, מתאכזר על רחמנים. האחריות לכך שמשרד הבט"פ עבר להכות במתנחלים ולהגן על טרוריסטים נמצאת על כתפיהם של גנבי הקולות מימין לשמאל".

עמר בר לב עיתון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד