י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אכהן גם כמו"ל הארץ"

העיתונאי התלוצץ וקיבל 'מתקפת וואטסאפים'

מגיש ופרשן חדשות 12, ירון אברהם, צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו כי הוא קיבל 'מתקפת וואטסאפים' בעניין מינויו לעורך 'ישראל היום', זאת לאחר שאתמול כתבה אחת הצייצניות כי אברהם יחליף את מקומו של בועז ביסמוט. "רומזים לנו שירון אברהם הוא העורך הבא של ישראל היום", כתבה דניאלה שטיינברג, וגררה גל תגובות משעשעות של אברהם

העיתונאי התלוצץ וקיבל 'מתקפת וואטסאפים'
ירון אברהם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מגיש ופרשן חדשות 12, ירון אברהם, צייץ היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא קיבל 'מתקפת וואטסאפים' בעניין מינויו לעורך 'ישראל היום', זאת לאחר שאתמול כתבה אחת הצייצניות כי אברהם יחליף את מקומו של בועז ביסמוט.

"רומזים לנו שירון אברהם הוא העורך הבא של ישראל היום", כתבה העוקבת דניאלה שטיינברג.

‏אברהם הגיב לה וכתב: "תודה רבה! מתרגש מהמינוי ומבטיח להמשיך לשרת כעבד נרצע/ימני פאישסט/מזרחי מחמד גם שם ובכל מקום אשר אהיה בו". זאת על רקע המתקפות נגדו כי הוא תומך בראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

‏הפרשן הוסיף לאחר מכן: "במקביל אכהן גם כמו"ל הארץ שם אני מבטיח להמשיך לשרת את כל מי שכינה אותי שונא ישראל, שפחה של השמאל ומחבק מחבלים".

‏היום, כשראה כי יש כאלו שלקחו את הציוצים ברצינות, הוא צייץ: "היו ימים שציניות עבדה פה אז רק כדי להפסיק את מתקפת הוואטסאפים מאתמול (אתם משוגעים): אני לא עובר להיות עורך ישראל היום וגם לא המוציא לאור של הארץ. הרגתם".

‏‎יניר קוזין מ'ערוץ כנסת' הגיב לו: "עד שאני לא מקבל את העיתון ליד אני לא מאמין. סליחה, עם כל הכבוד". הקולגה של אברהם בחדשות 12, אסף יחזקאלי כתב: "ניו אינגלנד ג'ורנל אוף מדיסין".

ישראל היום ירון אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד