י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא תהיה איפה ואיפה"

פרסום ראשון: השר נועד עם נציגי ברסלב: "כמה שיותר חסידים ייסעו לאומן"

לאחר שמונה על-ידי ראש הממשלה נפתלי בנט להיות אחראי למתווה שיאפשר את נסיעתם של חסידי ברסלב לאומן לקראת ראש השנה, הגיע היום השר מתן כהנא לשדה התעופה בן גוריון ונועד עם נציגי חסידות ברסלב וסוכני נסיעות מהחסידות | "לא תהיה איפה ואיפה ואפליית ציבור"

פרסום ראשון: השר נועד עם נציגי ברסלב: "כמה שיותר חסידים ייסעו לאומן"
השר כהנא עם נציגי ברסלב ואנשי מקצוע צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: השר לשירותי דת מתן כהנא הגיע היום (ראשון) לסיור בנמל התעופה בן גוריון, בין היתר כדי לדון בנסיעה ההמונית הצפויה לאומן לקראת ראש השנה, זאת לאחר שהשר כהנא מונה על ידי ראש הממשלה לגבש מתווה שיאפשר את הנסיעה.

במהלך המפגש השתתפו נציגי ברסלב, אנשי חברות התיירות הגדולות בחסידות, שבימים אלה מצפים למכור אלפי כרטיסי טיסה לחסידים שמבקשים להגיע לציון רבי נחמן מברסלב בעוד כחודש מהיום.

כמה ממשתתפי המפגש העידו כי השר כהנא היה קשוב לנציגי החסידות, והבהיר כי המתווה שלדבריו יפורסם בימים הקרובים, "יהיה כזה שיאפשר לכמה שיותר חסידים להגיע השנה לאומן", כך לפי השר.

לאחר הסיור אמר השר כהנא: "הפקנו לקחים מהטעויות שנעשו בשנה שעברה. לא תהיה איפה ואיפה ואפליית ציבור מסוים. המתווה שאציג בפני הקבינט בימים הקרובים יאפשר לכמה שיותר אנשים לצאת לאומן תוך שמירה כללים שיאפשרו בטחון בריאותי".

"בימים הקרובים אפרסם את מתווה אומן והקריטריונים לנסיעה יהיו פשוטים וברורים", הוסיף השר וציין כי "דין אוקראינה ואומן כדין כל מדינה בצבע שלה".

נמל התעופה בן גוריון מתן כהנא ברסלב אומן קורונה אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד