י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
טרגדיה קשה בבין הזמנים

לאחר מאמצי החייאה: פעוט חרדי טבע למוות בחוף ים בעיר חדרה

טרגדיה קשה בבין הזמנים: פעוט חרדי טבע היום בחוף ים בעיר חדרה. הוא נמשה מהמים ופונה לבית החולים במצב אנוש. האזרחים שמשו אותו מהמים יחד עם כוחות ההצלה בצעו בפעוט פעולות החייאה כשבמהלכן הוא פונה לבית החולים הלל יפה הסמוך, אך שם למגינת לב, נקבע מותו

לאחר מאמצי החייאה: פעוט חרדי טבע למוות בחוף ים בעיר חדרה
זירת הטביעה בחדרה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פעוט חרדי כבן שנתיים טבע היום (ראשון) למוות בחוף הים בחדרה בעת ששהה במקום עם בני משפחתו. אזרחים שהבחינו בנעשה משו את הפעוט מהמים ויחד עם המציל ביצעו בו פעולות עד להגעת כוחות ההצלה.

לאחר שעה ארוכה של ניסיונות החייאה, פונה הפעוט לבית החולים תוך ניסיונות להציל את חייו, אך שם למגינת לב נקבע מותו. האירוע הקשה, התרחש בחוף הדייגים בחדרה וכוחות משטרה הגיעו למקום לבדיקת הנסיבות.

ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל יפה פעוט כבן שנתיים במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

"כשהגעתי למקום הבחנתי במציל ושוטר כשהם מבצעים פעולות החייאה בפעוט שנמשה על ידי המציל מהים", סיפר שלמה סקיטל חובש איחוד הצלה. "יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה המשכנו בפעולות החייאה וכאשר הגיעה ניידת טיפול נמרץ למקום היא פינתה את הפעוט תוך כדי החייאה לבית החולים כאשר מצבן מוגדר אנוש."

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א אסף תפוחי הוסיף: "כשהגענו לחוף ראינו את הפעוט מחוסר הכרה בסמוך לקו המים כשמבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. סיפרו לנו שהוא נמשה מהים ע"י מציל מחוף סמוך כשהוא ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול הרפואי המתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי."

טביעה בחוף הים חדרה החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד