י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתמהמהים ונכשלים

סמוטריץ' תוקף את הממשלה: "כל ילד יודע"

בעקבות התמהמהות בממשלה על קבלת חיסון שלישי, יו"ר 'הציונות הדתית' תוקף את הממשלה, וטוען שלאף אחד בה אין יכולת לקבל החלטות: "מנהיגות נמדדת ביכולת לקבל החלטות בתנאי אי ודאות" | הוא קרא לממשלה: "קבלו עכשיו החלטה על החיסון השלישי"

סמוטריץ' תוקף את הממשלה: "כל ילד יודע"
בצלאל סמוטריץ' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ברקע העלייה בתחלואה והחשש מהגבלות נוספות, אתמול (שני) נשמעה קריאה נוספת באופוזיציה לעבר הממשלה לקבל החלטות סביב סוגיית החיסון השלישי, דבר שעליו טרם התקבלה החלטה.

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' התייחס להתמהמהות הממשלה בסוגית החיסון השלישי, וטען שזה מעיד על כך שאין אף גורם בממשלה שיכול לקבל החלטות. לבסוף, קרא לממשלה לקבל החלטות בעניין החיסון השלישי.

"‏מנהיגות נמדדת ביכולת לקבל החלטות בתנאי אי וודאות, גם במחיר טעות אפשרית", כתב. "כשהכל ברור לא צריך מנהיגות, כל ילד יודע להחליט נכון. לשם כך בדיוק מנהיגות מקבלת סמכות, שהיא במהותה היכולת לקבל גם החלטות שיש בהן סיכון לטעות".

יו"ר 'הציונות הדתית' המשיך: "כשלכולם ברור שההחלטה היא נכונה לא צריך סמכות כדי שיצייתו לה. ‏בממשלה הזו אין אף אחד עם מנהיגות ויכולת לקבל החלטות ולכן היא נמנעת עד כה מלהיערך למתן חיסון שלישי ומאבדת זמן יקר".

"אם נתניהו היה ממתין עם אסטרטגיית החיסונים עד להתבהרות התמונה בעולם ישראל היתה נדחקת לסוף התור ברכש החיסונים ועד היום ישראל לא היתה מחוסנת. קבלו החלטה על חיסון שלישי!", קרא.

בצלאל סמוטריץ חיסון לקורונה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד