ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לקראת החתונה ההיסטורית

איל ההון ורדיגר יארח את הרבי מגור בארה"ב

לקראת צאתו של הרבי מגור בשבוע הבא לארה"ב לרגל שמחת נישואי נכדתו נחשפים הפרטים סביב מקום האירוח שהעמיד הנגיד ורדיגר לאדמו"ר ומשפחתו. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים 

איל ההון ורדיגר יארח את הרבי מגור בארה"ב
שלמה ורדיגר בסוד שיח עם הרבי מגור צילום: באדיבות המצלם

בחודש אלול הקרוב צפויה להיערך שמחת נישואי נכדתו של האדמו"ר מגור בארה"ב, אירוע נדיר המעורר התרגשות גדולה בקרב החסידות הגדולה בישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שלקח תחת אחריותו את תחום האירוח של הרבי ובני המשפחה לאורך כל תקופת השמחה בה ישהו בניו יורק הוא הנגיד הידוע הרב שלמה ורדיגר, יו"ר אגודת ישראל באמריקה ואחד האישים הקרובים ביותר לגדולי ישראל בארץ ובעולם.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי ורדיגר העמיד לרשות משפחת הרבי וילה מפוארת עם שלושה מפלסים במונסי הכוללת חצר ענקית ואגפים נפרדים עבור הרבי והרבנית ועבור משפחות בניו וחתניו שצפויים כולם להתארח בוילת הענק של ורדיגר.

בחלק המיועד עבור הרבי הכינו אנשיו של ורדיגר היכל תפילה מפואר ומרווח, מקווה טהרה פרטי, וחדר קבלת קהל עם אפשרות לכניסה חיצונית עבור הקהל הגדול שצפוי להגיע ולהיכנס להתייעצות אצל האדמו"ר מגור בעת שהותו במקום.

ההיערכות היא לציבור גדול מאוד של יהודים שיבקשו להיכנס מאחר והימים בהם ישהה הרבי בארה"ב הם ימי חודש אלול ורבים מבקשים להתברך לקראת ימי הדין הממשמשים ובאים. במבנה קיימת מעלית למעבר בין הקומות והכניסות והיציאות מהרחוב לאגפים השונים יהיו נפרדים כדי לשמר את הפרטיות המרבית עבור הרבי והרבנית ומלוויהם.

מקורביו של הנגיד ורדיגר מספרים כי הוא ואשתו גב' אסתר ורדיגר עסוקים בימים האחרונים בהכנות האחרונות ומוודאים כי לא יחסר מאום לרבי בעת שהותו. "אעשה כל מה שצריך כדי להביא להצלחת המסע ולהפוך את השהות באמריקה עבור הרבי לנוחה ומושלמת ככל הניתן" הוא נשמע אומר לאנשיו ומורה להם להמשיך בהכנות כדי שהכל יהיה מוכן כראוי עבור הרבי.

בקרב החסידים בארץ ובעולם נשמעת הערכה גדולה למסירותו של ורדיגר, אחד מאילי ההון הגדולים והמקושרים ביותר כאמור, ורואים בו סמל לאמונת חכמים ודבקות בצדיקים בדורנו. העסקנים שמעורבים בתכנון והכנת החתונה וימי השמחה מספרים בהשתאות על מעורבותם האישית של בני הזוג ורדיגר בכל פרט תוך שהם מתפנים מעיסוקיהם חובקי העולם ומבקשים לדעת מה קורה ובמה צריך לסייע והכל במסירות יוצאת מן הכלל.

האדמו"ר מגור שלמה ורדיגר מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד