ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נסחף וחזר בו

גפני מחריף את המתקפה: בנט הוא רוצח • צפו

בנאום שנשא ח"כ גפני במליאת הכנסת, תקף את בנט על טיפולו בקורונה ואמר: "נפתלי בנט הוא הרוצח שלהם, הוא גורם להם למות". כעבור שניות חזר בו מהדברים לבקשת חברי הכנסת שסברו כי הגזים מדי | כן המליץ לאחמד טיבי לא לסמוך על מילה של עידית סילמן, יו"ר הקואליציה שמואשמת על ידו בהקלטות סתר

גפני מחריף את המתקפה: בנט הוא רוצח • צפו
משה גפני במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני נשא הלילה (רביעי) נאום תקיף במיוחד במליאת הכנסת במסגרת הדיון על הצעת חוק הדיינים. הוא פתח ואמר: "ח"כ עידית סילמן הקליטה אותנו. אני ממליץ לך (יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי) כשאתה מגיע להסכמים עם ימינה, תיזהר שלא יקליטו אותך. זה המלצה שלי אליך, מניסיון. זה מעשה חמור ביותר ואסור לעבור עליו לסדר היום".

הוא התייחס גם לראביי הרפורמי ח"כ גלעד קריב ואמר: "יו"ר ועדת חוקה שדיבר פה, לא היה לו מה לדבר, הוא הביא חוק של גן ילדים. הוא דיבר נגדי ונגד כמה ח"כים. רציתי לבקש להגיב, אבל הוא לא ראוי שאני אמסור הודעה אישית כנגדו. לא נעלבתי. הוא כמו אוויר בשבילי".

בעניין תחלואת הקורונה אמר גפני, "נפתלי בנט הוא הרוצח שלהם, הוא גורם להם למות". בהמשך אמר גפני, "אני חוזר בי אבל הוא אשם בזה שאנשים מתים כעת מהקורונה". הוא ציין והזכיר, "דיברו נגד ח"כ נתניהו, הוא הביא חיסונים, הגענו לתחלואה אפסית. עד שהגיעה הממשלה הנוכחית והגענו כמעט ל-2,000 נדבקים ביום. אין לו סיעתא דשמיא. איפה כל אלו שטענו שביבי אשם באנשים שמתו? אני חוזר ואומר, בנט אשם! לא להאמין במה הממשלה הזו עוסקת, במה היא מטרידה את האזרחים. מעניין אותם למנות את אנטיוכוס לחבר בוועדה למינוי דיינים. אה, כן, את מתן כהנא".

"סילמן שמקליטה אותנו, עוד רוצה שניכנס לקואליציה. ננהל מלחמה כנגד ההתנהגות של שר האוצר. האם אתה מכיר את כל חברי מפלגת השר ליברמן? אתה לא מכיר, כי חלקם בבית סוהר. מה היו עושים לנו אם הינו מגיעים לסיכום של 53 מיליארד ₪. בעצם, לא, הם לא יקבלו את הכסף. נשרת את האזרחים מהאופוזיציה. את הנכים והקשישים והחקלאים. במקום חוק נורבגי רחב, שיתנו את הכסף לנזקקים". כך ח"כ משה גפני.

משה גפני עידית סילמן קורונה נפתלי בנט אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד