י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"פניה המכוערות של ממשלת בנט"

זעם בימין על הח"כים הערבים: לא קמו לזכר חלל צה"ל

במעמד לזכר חלל צה"ל מקס-דונלד שטיינברג הי"ד, בני משפחתו, תושבי ארה"ב, הגיעו למליאת הכנסת לציון זכרו - חברי הכנסת בימין זעמו על כך שח"כים ערבים לא קמו | יו"ר 'נעם': "בושה לקואליציה שאלה חבריה" | בן-גביר: "מקומם בכלא"

זעם בימין על הח"כים הערבים: לא קמו לזכר חלל צה"ל
איתמר בן גביר במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בין הנאומים, הפיליבסטרים והצעות החוק, היום (רביעי) התקיים בכנסת מעמד מרגש לזכרו של חלל צה"ל מקס-דונלד שטיינברג הי"ד. בני משפחתו של החלל, תושבי ארה"ב, הגיעו למליאת הכנסת לציון זכרו.

חברי הכנסת איתמר בן-גביר ואבי מעוז, שניהם מסיעת 'הציונות הדתית', זעמו על כך שחברי כנסת מהמפלגות הערבית, 'הרשימה המשותפת' ורע"מ, לא קמו לזכרו והמשיכו לשבת בהפגנתיות, למרות המעמד המכבד.

"בושה לקואליציה שאלה חבריה", מסר מעוז. "אני מצפה לגינוי נחרץ מצד רה"מ ויו"ר הכנסת, על הביזיון והבושה הללו לקואליציה, לכנסת ישראל, לחיילי צה"ל ולמדינת ישראל".

"אלו פניה המכוערים של ממשלת בנט, פניה המכוערים של הממשלה הזו וחבריה. הממשלה הזו חייבת ליפול, וכך נעשה", הוסיף יו"ר מפלגת 'נעם'.

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מקומם של תומכי טרור בכלא, לא בכנסת ישראל. אני מתפלא איך בכנסת ישראל, במדינת היהודים, יושבים אנטישמים שתומכים במחבלים".

"מתפלא איך הכנסת יושבים מהללים את הטרור הפלסטיני, אבל זוכים מבנט ולפיד ליחס מפנק. בושה", הוסיף בן גביר.

האירוע התקיים, כאמור, לזכרו של מקס דונלד, חייל גולני, שירת כחייל בודד, נפל בקרב בשוג'אעייה במהלך מבצע "צוק איתן". מקס היה בן עשרים וארבע בנפלו. הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, ירושלים. הותיר הורים, אח ואחות.

נפתלי בנט אבי מעוז איתמר בן גביר מפלגת רע"מ הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד