י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא מיישרת קו

שיחה קשה בין רה"מ נפתלי בנט לשרה שאשא ביטון: "יש לי דעה"

הערב מתפרסם על שיחה מתוחה שנערכה לאחרונה בין ראש הממשלה בנט לשרת החינוך שאשא ביטון על רקע המתיחות הקשה בין בכירי מערכת הבריאות לשרה

שיחה קשה בין רה"מ נפתלי בנט לשרה שאשא ביטון: "יש לי דעה"
ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

על רקע העימותים הקשים בין שרת החינוך וחברת קבינט הקורונה יפעת שאשא ביטון לבין בכירי מערכת הבריאות ובראשם ד"ר שרון אלרעי פרייס, מפרסם הערב פרשן 'חדשות 12' עמית סגל על שיחה מתוחה במיוחד שהתקיימה לאחרונה בין ראש הממשלה נפתלי בנט, שמצדד בעמדת בכירי משרד הבריאות, לבין שרת החינוך יפעת שאשא ביטון שאינה מוכנה ליישר קו עם העמדה המקצועית.

לפי הדיווח של סגל, ראש הממשלה הזמין אליו את שרת החינוך וביקש ממנה ליישר קו ולא להערים קשיים: "להתייחס בסגנון הזה למשרד הבריאות ולגורמי המקצוע", אמר בנט לשאשא ביטון. האחרונה השיבה נחרצות: "יש לי דעה משלי".

שרת החינוך עצמה הכחישה קיומה של שיחה כזו בינה לבין רה"מ בנט. בראיון ל'חדשות 12' היא אמרה: "בנט לא שוחח איתי, לא נזף בי". היא ציינה כי "הציבור צריך להיות מהתדרוכים הללו".

שרים בכירים צוטטו מוקדם יותר היום ב'חדשות 12' בדברים חריפים נגד שרת החינוך: "שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה. היא התאהבה בעמדת המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה. שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך".

עוד תקפו את שאשא ביטון: "במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות. לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין? ההתנהלות של בנט איתה מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה".

קודם לכן פורסמה תגובתה של ד"ר שרון אלרעי פרייס למתקפה הקשה שספגה מצד שרת החינוך, שכינתה אותה "מטורללת". "המתקפה עלי לא צודקת. אני נותנת את הנשמה ופועלת רק על בסיס נתונים", הגיבה פרייס למתקפות נגדה כאילו היא מקבלת את החלטותיה מתוך 'היסטריה' ולא על סמך עובדות ובסיס נתונים. 

ד"ר פרייס ציינה: "אנחנו עובדים כל הלילה כדי להביא את הנתונים". בתגובה למתקפות אמרה, "הביאו אותי לקצה. מנסים לעשות מאיתנו צחוק".

יפעת שאשא ביטון שרון אלרעי פרייס קורונה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד