י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחד החשודים נורה

דרמה בנגב: חולץ אדם שהוחזק בכפר הבדואי

לאחר שנחטף על ידי עבריינים והוחזק בניגוד לחוק בכפר בדואי, תושב כפר קאסם חולץ הערב על ידי כוחות גדולים של משטרה שפעלו בשעות האחרונות לאתרו. אחד החשודים בחטיפתו היה חמוש באקדח וניסה להימלט עם רכב שהיה בסמוך לו, משלא שעה לקריאות השוטרים, הללו ירו לעברו והצליחו לעצור אותו

דרמה בנגב: חולץ אדם שהוחזק בכפר הבדואי
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

תושב כפר קאסם שנחטף על ידי עבריינים והוחזק בניגוד לחוק, אותר הערב (רביעי) על ידי המשטרה בכפר בדואי באזור הנגב הצפוני. כוחות משטרה גדולים בסיוע יחידות שונות פעלו בשעות האחרונות לאיתורו. "משטרת ישראל פעלה מאז שעות הצהריים לאיתורו של תושב כפר קאסם אשר עפ"י החשד הוחזק בניגוד לרצונו באזור הדרום", נמסר מהמשטרה.

מפקד מרחב נגב, תת ניצב נחשון נגלר, פיקד באופן ישיר על המבצע לאיתורו של הקורבן. במבצע השתתפו כוחות לוחמי ימ"ס מג"ב דרום (מסתערבים), היחידה האווירית וכוחות מרחב נגב בהם היחידה המרכזית של מרחב נגב ויחידת מג"ן הפועלת בעיקר בגבולות.

בשעה האחרונה אותר האדם שלפי החשד נחטף ביישוב ביר הדאג' וחולץ על ידי כוחות המשטרה.

תוך כדי פעולת החילוץ זיהו לוחמי ימ"ס מג"ב דרום (מסתערבים) כי אחד החשודים חמוש באקדח ומנסה להימלט עם רכב שהיה בסמוך לו, הם הורו לו עצור ומשלא עצר, ירו לעברו והצליחו לעצור אותו.

השוטרים העניקו לחשוד טיפול רפואי בשטח והוא הועבר לבית החולים כשהוא במצב בינוני. יחד איתו נעצרו 8 חשודים נוספים תושבי ביר הדאג'. החקירה הוטלה על ימ"ר (היחידה המרכזית) נגב.

חטיפה בדואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד