י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הטמינו גופת תינוק

המשטרה הצבאית חוקרת: ילד פלסטיני נהרג מאש צה"ל

כוח צה"ל הבחין אמש במספר חשודים המטמינים גופת תינוק בסמוך לעמדה צבאית | ניסיון לעצור רכב שנחשד כי הוביל את השותפים למעשה, הסתיים ככל הנראה בהריגתו של ילד כבן 12 | המשטרה הצבאית פתחה בחקירת האירוע

המשטרה הצבאית חוקרת: ילד פלסטיני נהרג מאש צה"ל
לוחמי צה"ל בשומרון צילום: דובר צה"ל

המשטרה הצבאית פתחה אתמול (רביעי) בחקירה בשל דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים על מותו של ילד כבן 12, שנורה ונהרג ככל הנראה כתוצאה מירי של לוחמי צה"ל. התקרית התרחשה בכניסה לעיירה בית אומר באזור חברון. הילד פונה על ידי הסהר האדום לבית החולים עם פגיעות בחזהו, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

לפי צה"ל, התקרית החלה כאשר כוח לוחמים זיהה מספר חשודים שיצאו מכלי רכב בסמוך לעמדה צבאית, בכניסה לבית אומר. החיילים, כך מסר דובר צה"ל, צפו בחשודים ונראה כי הם חופרים בקרקע ולאחר כמה דקות עזבו את המקום ברכבם. הכוח ניגש לבדיקת האזור וזיהה שתי שקיות, כאשר באחת מהן נמצאה גופת תינוק בן יומו.

זמן קצר לאחר מכן, הבחין הכוח ברכב שנוסע בקרבת מקום, וסבר שמדובר באותו כלי הרכב בו נסעו החשודים.

הלוחמים החלו בנוהל מעצר חשוד, שכלל קריאות וירי באוויר. לאחר שהרכב לא עצר את נסיעתו, אחד הלוחמים ירה לעבר גלגלי הרכב במטרה לעוצרו.

"נבדקת טענה כי ילד פלסטיני נהרג כתוצאה מהירי. האירוע מתוחקר ונסיבותיו נבדקות על ידי הדרגים הפיקודיים", נמסר בהודעת הצבא. "בנוסף, המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית".

צה"ל ירי חשודים משטרה צבאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד