י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נלכדה תחת הרכב

אסון בבני ברק: חצתה את הכביש ונדרסה למוות

תאונת דרכים קטלנית ברחוב קוטלר בבני ברק: אישה כבת 60 נדרסה על ידי רכב פרטי בעת שחצתה את הכביש. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה | המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה את נהג הרכב בזירת התאונה

אסון בבני ברק: חצתה את הכביש ונדרסה למוות
זירת התאונה הקשה צילום: איחוד הצלה

אישה בשנות השישים לחייה נפצעה הבוקר (חמישי) באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה ברחוב קוטלר בני ברק. בבית החולים בלינסון בפתח תקווה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של האישה. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים אישה עם חבלת ראש", נמסר הבוקר ממד"א.

לפי עדי ראייה, האישה נדרסה על ידי רכב פרטי בעת שחצתה את הכביש, ככל הנראה במעבר חציה, ונלכדה תחתיו. בתחילה הוגדר מצבה של האישה בינוני והיא פונתה לבית החולים, אך שם ככל הנראה הדרדר מצבה. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירה.

"הגענו לזירת תאונת הדרכים בה הולכת רגל כבת 60 נחבלה בפלג גופו העליון לאחר שנפגעה מרכב", סיפרו חובשי הצלה לייבי וייס ויהודה מור. "יחד עם הפראמדיקים של מד"א הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה."


צילום: זק"א ת"א

יעקב ישראל מלכה חובש באיחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים הענקנו בזירה סיוע ראשוני לפצועה שמצבה הוגדר בינוני. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים".

פראמדיקית מד"א רות רז סיפרה: "הפצועה שכבה על הכביש כשחלק מגופה לכוד מתחת לרכב. יחד עם כונני מד"א חילצנו אותה תוך כדי טיפול רפואי ראשוני. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון."

שוטרים שהגיעו למקום התאונה עיכבו את נהג הרכב והוא נחקר כעת על ידי בוחני תנועה של מחוז ת"א מהמשטרה נמסר כי היא "פתחה הבוקר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה ברח' קוטלר בבני ברק, במעורבות רכב והולכת רגל". מתנדבי זק"א תל אביב עמדו לצד המשפחה בשעות הקשות ופעלו לשחרור המנוחה לקבורה.

 

 

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד