ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הביע חרטה

חבר המועצה החרדי ירצה עונש מאסר באשמת העלמת מס

חבר מועצת העיר ניו יורק לשעבר נידון לשלושה חודשי מאסר ונאלץ להשיב מיסים שהעלים בתוספת ריבית על פני כמה שנים. הוא הביע חרטה בפני השופט 

חבר המועצה החרדי ירצה עונש מאסר באשמת העלמת מס
צללית חרדי, אילוסטרציה צילום: אורי לינץ, פלאש 90

חבר מועצת העיר ניו יורק לשעבר, הודה באשמה בהעלמת מס בחודש אפריל האחרון ונידון היום (חמישי) לשלושה חודשי מאסר בגין העלמת מיסים בסך כולל של יותר מ-82 אלף דולר שנפרסו על פני מספר שנים.

חבר המועצה הודה באשמה בחודש אפריל והיום נגזר דינו. בנוסף הוא יצטרך לשלם קנס בסך 5,500 דולר וישיב את הסכום שהעלים במלואו ​​בתוספת ריבית.

השופט הפדרלי במנהטן, ג'יימס קוט, אמר בתום דיון ממושך הבוקר כי יש צורך בתקופת מאסר בכדי להרתיע אחרים מלרמות בעניין המסים. לדבריו: "פקיד ציבור שהגיש דוחות מס כוזבים במשך שלוש שנים חייב להיכנס לכלא", קבע השופט קוט בבית המשפט במנהטן.

חבר המועצה לשעבר אמר כי הוא מיצר על המעשים, "החלקים הקשים ביותר בחיי". הוא הוסיף כי מאז פרישתו ממועצת העיר, הוא מצא עבודה כמנהל נכסים בבניין דירות בברוקלין, שם הוא אחראי על משימות כגון תיקון אסלות סתומות ותיקון חלונות שבורים.

פרקליטו ביקש מהשופט להימנע מעונש מאסר וטען כי מרשו סבל מספיק מאיבוד מושבו במועצת העיר וייאלץ למכור את ביתו כדי לשלם את החוב שהוא חייב.

אך בטיעון לעונש אמר התובע שהוא הפסיק את התוכנית רק משום שהוא הבין שהוא ייתפס. "כנבחר ציבור ומנהיג קהילה, הייתה לו אחריות מיוחדת לקיים את החוק, במקום זאת במשך תקופה ארוכה של שנים, הוא הסתיר את הכנסתו העסקית האמיתית כדי להימנע מתשלום חלקו במס".

חבר מועצה העלמת מס עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד