ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מצא מין את מינו

מתנגדי חיסונים התגייסו לתמוך בשרת החינוך

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון סופגת ביקורות נרחבות ושורת גינויים בימים האחרונים, בעקבות הדברים שאמרה נגד האפשרות לחסן את תלמידי ישראל מפני קורונה בבתי הספר, מהלך שאותו כינתה "פשע". אלא שדווקא בקרב מתנגדי חיסונים היא זוכה לגיבוי ולהערכה

מתנגדי חיסונים התגייסו לתמוך בשרת החינוך
צלליות אנשים. אילוסטרציה צילום: unsplash

בקבוצת הטלגרם הנושאת את השם "שביתת ההורים עד לביטול בדיקות, מסיכות ובידודים" פועלים החברים כדי לארגן מחאות ציבוריות נגד החלטות הממשלה על הגבלות קורונה, ובין היתר מארגנים הפגנות מול בתיהם של ראשי מערכת הבריאות - ובהם השר ניצן הורוביץ והממונה על בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס.

כדי להבין את הלך הרוח בקרב חברי הקבוצה, הנה כמה דוגמאות לסוג הדיונים המתנהלים בה. אחד המשתתפים תהה בנוגע למתחסנים "למה הם תמימים? למה 6 מיליון תמימים? מה למדו עם ישראל מהשואה?", ואחר חיזק אותו: "שואה! רוצים להרוג את כולנו, למה כולם שותקים?".

בימים האחרונים, שבהם השרה שאשא ביטון נמצאת בכותרות, הביעו רבים בקבוצה תמיכה בדבריה נגד החיסונים. מנהלת בקבוצה קראה לחברים להיכנס לפוסט שפרסמה השרה בפייסבוק ולהביע בה תמיכה, בין השאר, באמצעות שיתוף תמונות ומודעות שיצרו בקבוצה. כך פורסם הבוקר ב'ישראל היום'.

ואכן, מעבר על התגובות בפוסט של השרה מראה תגובות רבות עם המודעות שהופצו בין חברי הקבוצה. "הבנתי שיש מדי פעם מישהו שקורא נגדה (נגד שאשא ביטון) בקבוצות כמו שלנו", כתבה אחת המשתתפות, "אני מתקשה להבין איך יוצאים נגד מי שעומדת באולפני הטלוויזיה ונלחמת נגד חיסוני ילדים בבית ספר. יש שיגידו למה היא לא נלחמת על המטושים ולמה היא לא אומרת משהו נגד חיסונים בכלל, אז צריך להבין שיש פה סקאלה מאוד רחבה של דעות ולא כולם נמצאים באותה הדעה בדיוק בדיוק. אני אישית חושבת שכל קול בתקשורת המרכזית שמערער על הנרטיב השולט הוא קול לטובתנו, וצריך לתת רוח גבית".

חברה נוספת יצאה גם היא להגנתה של שאשא ביטון: "עם כוחות שיכולים לשנות מזג אוויר, לגרום לכתוב 'מתים מהקורונה', להמציא מגיפה, ולהוריד בדרך מי שלא מתאים להם - היא עושה הכי טוב שהיא יכולה. גם היא חתומה על שותף סוד כמו כל הממשלה, אבל היא יושבת להם כעצם בגרון, כשומר סף. תאמינו לי, לא הייתם רוצים את מרב מיכאלי השטנית בתור שרה!".

קורונה יפעת שאשא ביטון טלגרם חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד