י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תופעה מסוכנת

נכנסה לטיפול שיניים בכפר הפלסטיני - ורכבה נשדד

המשטרה חוקרת תלונה של תושבת מרכז הארץ, שרכבה נשדד לאחר שנכנסה במהלך סוף השבוע לכפר נבי אליאס הסמוך לקלקיליה, לצורך ביקור במרפאת שיניים | המשטרה: "ישראלים רבים נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה, איומים ובדרך נס מחולצים על ידי כוחות הביטחון"

שוד, אילוסטרציה
שוד, אילוסטרציה צילום: Unsplash

ישראלית, תושבת מרכז הארץ, שנכנסה לכפר פלסטיני לצורך טיפול אצל רופא שיניים, נשדדה על ידי מספר פלסטינים שגנבו את רכבה. במשטרה מציינים כי מדובר בתופעה מסוכנת שמתרחבת במהלך התקופה האחרונה.

האירוע התרחש במהלך סוף השבוע. האישה, שנפצעה באורח קל במהלך התקרית, דיווחה למשטרה כי נכנסה עם רכבה לכפר נבי אליאס הסמוך לקלקיליה לצורך ביקור במרפאת שיניים.

בעדותה במשטרה סיפרה האישה כי במהלך נסיעתה בכפר, מספר חשודים סימנו לה שיש בעיה עם מספר הרכב. כשעצרה לבדוק במה העניין, אחד החשודים דחף אותה עלה לרכבה ונמלט עמו מהמקום.

בעקבות התקרית נפתחה חקירה לאיתור הרכב והחשודים במעשה. "משטרת ישראל שבה ומדגישה כי כניסה לשטח B מהווה סכנה", נמסר מהמשטרה.

במשטרה מציינים כי "ישראלים רבים שנכנסים לשטחים אלו לערוך קניות, למסחר, תיקון רכבם, לסעוד במסעדות ובתי קפה ועוד, נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה, איומים ובדרך נס מחולצים מהמקום על ידי כוחות הביטחון בשלום".

"שימרו על ביטחונכם והימנעו מכניסה לשטחים אלה", מבקשים במשטרת ישראל.

שוד רופא שיניים כפר פלסטיני קלקיליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד