ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תירוש החקלאית חגגה

מעמד עוצמתי: החקלאי חתם על מאות שטרות המכירה

מעמד מרגש במושב תירוש: החקלאי חתם על שטרות המכירה ומאות גיבורים חדשים נוספו. הרוכשים סיפרו בשמחה על פסק ההלכה הנדיר של שר התורה הגר"ח קנייבסקי ועל הרכישה של הראשל"צ הגר"י יוסף. בארגון 'מחבבי שביעית' מציינים כי נותרו חלקות קרקע בודדות למכירה ישירות מהחקלאי לפני שנת השמיטה

מעמד עוצמתי: החקלאי חתם על מאות שטרות המכירה
מעמד החתימה צילום: מתוך הסרטון

מעמד מרגש ועוצמתי נערך ביום חמישי ביישוב תירוש שבהרי ירושלים. החקלאי מר יואל בוסקילה חתם על שטרות המכירה המהודרים ליהודים מכל רחבי הארץ שרכשו ד' אמות מהקרקע לקראת שנת השמיטה.

לחצו כאן להשתתפות במיזם הקדוש והמבורך>>>

או חייגו: 072-395-2213

האירוע נערך בחסות ארגון 'מחבבי שביעית' שמתווך בין החקלאי לרוכשים ללא רכישות ביניים, כדת וכדין לפי כל ההידורים. המטרה היא לזכות כמה שיותר יהודים מרחבי הארץ והעולם בקרקע לקראת שנת השמיטה, על מנת שיוכלו לקיים את המצווה החשובה שעליה נאמר גיבורי כח עושי דברו. כל זאת בפיקוח גדולי הדור וחשובי מורי ההוראה בארץ הקודש שיעקבו באופן אישי אחרי שמיטת הקרקע לכל אורך שנת השמיטה.

לפני המעמד סיפרו כמה מהרוכשים שפסק ההלכה החד משמעי של שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי אשר קבע נחרצות כי גם מי שרוכש ד' אמות בקרקע לקראת שמיטה מקיים את המצווה כדין ומתברך ב"וצוויתי את ברכתי" הוא זה שזירז אותם למהר ולרכוש ד' אמות אישיות עבורם. כמו"כ העידו, שהרכישה האישית של הראשון לציון הגר"י יוסף שקנה ד' אמות בקרקע לעצמו, דחפה אותם לזכות גם הם בקרקע לפני השמיטה. הרוכשים הסתובבו כמחותנים בחגיגה הגדולה, והביעו את שמחתם העצומה על הזכות החד פעמית שנפלה בחלקם.

לאחר מעמד החתימה, אמר נציג החקלאים מר בוסקילה כי מלבד מה שכל יהודי זוכה לקיים את מצווה השמיטה בהידור, על ידי הרכישה הוא מסייע להם – לחקלאים – להתמודד עם השנה המורכבת ונושא עמם בהוצאות הרבות והעצומות.

בארגון 'מחבבי שביעית' מציינים כי נותרו כמה חלקות קרקע בודדות לרכישה, וגם כעת, ניתן עדיין לרכוש במחיר מסובסד של חמישים שקלים לחודש למשך עשרה חודשים בלבד. "בכך" אומרים בארגון, "תצטרפו לגיבורים, וברכת הפרנסה והסייעתא דשמיא המובטחת לשומרי השמטיה תחול עליכם ועל משפחתכם ועל כל מעשי ידיכם".

להצטרפות לגיבורים השאירו פרטים ונחזור אליכם>>

או חייגו: 072-395-2213

חקלאים שביעית שנת שמיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד