י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
זה המחיר החדש

נגיף הקורונה: 'פייזר' ו'מודרנה' מעלות את מחירי החיסונים לאירופה

יצרניות החיסונים מעלות את המחירים לאיחוד האירופי. 'פייזר' מעלה ב-4 אירו לחיסון, המחיר החדש למנת חיסון לקורונה: 19.5 אירו | ב'מודרנה' מעלים את המחיר למנת חיסון לאיחוד האירופי ב-3 דולרים

נגיף הקורונה: 'פייזר' ו'מודרנה' מעלות את מחירי החיסונים לאירופה
חיסונים לקורונה. אילוסטרציה צילום: unsplash

באיחוד האירופי אישרו לילדים מגיל 12 עד 17 את החיסונים של שתי החברות, 'פייזר' ו'מודרנה', אך הן מעלות את מחירי החיסונים לאירופה. כך דיווח העיתון "פייננשל טיימס"

המחיר החדש למנת חיסון הוא 19.5 אירו (23.15 דולר) לעומת 15.5 אירו (18.4 דולר) בעבר. מחיר הזריקה של מודרנה עמד על 25.5 דולר, לעומת 22.5 דולר בעבר.

ארגון שעוקב אחר הנעשה באיחוד האירופי מסר ביום שישי האחרון, כי הגוש צפוי לקבל 40 מיליון חיסונים נוספים של 'מודרנה' עד אוקטובר.

הנציבות האירופית מסרה בשבוע שעבר כי האיחוד האירופי בדרך לחסן באופן מלא לפחות 70% מאוכלוסייתו הבוגרת עד סוף הקיץ. בסך הכול, 57% מהאנשים מעל גיל 18 מחוסנים כעת ב-27 מדינות, כך אמרה נציבת האיחוד האירופי, אורסולה פון דר ליין. היא הזהירה שאנשים לא יכולים להתעלם מהנגיף, מכיוון ש"גרסת הדלתא מסוכנת מאוד, ועדיין מהווה איום".

להלן התפתחויות עיקריות בנגיף הקורונה מרחבי העולם:

בריטניה: תיירים מחוסנים מהאיחוד האירופי וארה"ב אינם מחויבים להיות בבידוד עם כניסתם למדינה.

רוסיה דיווחה על 23,508 מקרים חדשים של קורונה, 3,330 במוסקבה לבדה, מה שמעלה את מספר חולי הקורונה הכולל במדינה ל-6,312,185 מאז תחילת המגיפה.

בקווינסלנד שבאוסטרליה האריכה הממשלה את הסגר עד ליום ראשון אחר הצהריים הקרוב, כך מסרו רשויות הבריאות במדינה. הסגר הוארך לאחר שדווח על 13 מקרים חדשים, שהביא את מספר המקרים הכולל ל-31.

סין דיווחה על 98 מקרים חדשים ב-1 באוגוסט, לעומת 75 יום קודם לכן, על פי ועדת הבריאות הלאומית. זה מביא את המספר הרשמי הכולל של המקרים ל-93,103, כאשר מספר המתים נותר ללא שינוי ועומד על 4,636.

חיסון לקורונה איחוד האמירויות חברת פייזר חברת מודרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד