י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאבק עולמי

אחרי ישראל: גם בריטניה תחסן את אזרחיה המבוגרים בחיסון שלישי

הבריטים עושים הכל על מנת להשלים את כל חיסוני המנה השלישית לבני ה-50 ומעלה חודש לפני תקופת חגיגות סוף השנה האזרחית

אחרי ישראל: גם בריטניה תחסן את אזרחיה המבוגרים בחיסון שלישי
אזרחים בריטיים צילום: unsplash

אחרי שישראל היתה המדינה הראשונה בעולם לפתוח במבצע למתן מנת חיסון שלישית לאזרחים, מדווחים כלי התקשורת בבריטניה כי גם ממשלת אנגליה כבר קיבלה את ההחלטה וכי מבצע מתן החיסון השלישי יתחיל בעוד כחודש.

על פי הדיווח, הבריטים מתכוונים לחסן בשלב ראשון אזרחים מגיל 50 ומעלה בחיסון שלישי, וכן אזרחים צעירים יותר הסובלים ממחלות המדכאות את המערכת החיסונית. בסך הכל מדובר באוכלוסייה של כ-32 מיליון אזרחים בקבוצה זו, והבריטים שואפים לחסן בקצב של 2.5 מיליון חיסונים לשבוע.

היעד אליו שואפת ממשלת בריטניה, כך לפי הדיווח, הוא להביא לתחלואה מינימאלית בתקופת של חגיגות סוף השנה האזרחית של שיחולו בעוד כארבעה חודשים, על ידי חיסון של כעשרה מיליון בני אדם בחודש, מקווים הבריטים להשלים את כל חיסוני המנה השלישית לבני ה-50 ומעלה חודש לפני תקופת החגיגות על מנת להגיע לחסינות מקסימלית לאוכלוסיה הבריטית, ולאפשר את החגיגות המסורתיות ללא כל הגבלה.

למעשה, בבריטניה הוסרו כל ההגבלות כבר לפני כשלושה שבועות, מה שלא השפיע על מגמת הירידה בתחלואה לאחר העלייה הגדולה שנרשמה עם התפשטותו של וריאנט דלתא של נגיף הקורונה ברחבי המדינה. עם זאת, רבים מהאזרחים המבוגרים ובעלי מערכת חיסונית מוחלשת נשמרים מאוד ונזהרים שלא לצאת מבתיהם, מחשש שיידבקו בנגיף. הממשלה הבריטית מעוניינת לאפשר להם לחגוג את החגיגות בלי שום חשש

בריטניה הווריאנט ההודי חיסון לקורונה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד