ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הזדמנות היסטורית

כשהמגילה הזו תינעל, זה כבר יהיה מאוחר מידי בשבילך

"מגילת משביתי הארץ" תיחתם בקרוב ותינעל עד ביאת המשיח בארון מיוחד מול קודש הקודשים • גדולי ישראל כבר ביקשו להכניס את שמם • גם אתה ומשפחתך תכתבו במגילה ההיסטורית

כשהמגילה הזו תינעל, זה כבר יהיה מאוחר מידי בשבילך
משביתי הארץ צילום: pixsabay

לראשונה בהיסטוריה של העם היהודי, מגילה מיוחדת ובה שמותיהם של כל איש מישראל שיקחו חלק בהשבתת הארץ, תונח בארון מיוחד מול קודש הקדשים עד ביאת גואל צדק. בימים האחרונים, מרנן ורבנן, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, ביקשו לצרף את שמותיהם למגילה יחד עם רבבות מישראל, אנשים נשים וטף.

לחצו כאן והבטיחו את שמכם במגילה ההיסטורית

כאמור, "מגילת משביתי הארץ" תונח בארון מיוחד מול קודש הקדשים בערב ראש השנה במעמד כביר בהשתתפות גדולי ישראל שליט"א. מפתחות הארון יישמרו בידי כל גדולי מאורי וצדיקי הדור שליט"א, עד ביאת גואל צדק בב"א. גדולי ישראל שליט"א התבטאו, כי "בביאת המשיח כל אחד ואחד יראה באצבעו על כל אחד מישראל 'משביתי הארץ', שבזכותם התקרבנו לגאולה השלימה".

יוזמת "מגילת משביתי הארץ" יצאה לדרכה לאחר שלראשי 'קרן השביעית' שבמסגרתו התברר כי רובן ככולן של הקרקעות החקלאיות בארץ ישראל המוחזקות בידיים יהודית, קיימת היתכנות גבוהה שיושבתו בס"ד. מהנתונים שהוצגו לעיני גדולי ישראל עולה, כי סך הדונמים שיושבתו בשנת השמיטה הבעל"ט הוא הנרחב ביותר מאז חורבן בית שני. כשהנתון נחשף לעיניהם הם התבטאו ואמרו "1,951 שנה בורא עולם מחכה לזה!".

לחצו כאן והבטיחו את שמכם במגילה ההיסטורית

משעמדו גדולי ישראל שליט"א על עובדה מרעישה זו, פרץ של התרגשות אפף אותם ובבת אחת השתנו כל התכניות. מעתה, קבעו, יש  להפיץ את הבשורה בכל הכח בפני הציבור הרחב, שיבין את עוצמת הדבר ויתגייס בכל יכולתו.

כי הדבר הזה, אמרו גדולי ישראל, בוודאי יקל מעלינו את חבלי משיח שעברנו בשנה האחרונה, מהקורונה, עבור באסונות הדוחק וכלה במלחמות ופרעות הערבים והמצב הממשלתי המאיים על קיומנו. משכך, עובדה זו מהווה הזדמנות שלא היתה לכלל ישראל מאז גלינו מארץ ישראל, כי את ארץ הקודש קיבלנו בתנאי של שמירת שביעית, 'ושבתה הארץ'.

לחצו כאן והבטיחו את שמכם במגילה ההיסטורית

חקלאי שומרי שביעית שנת שמיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד