ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
פרטיו הופצו ברשתות החברתיות

אחרי הסערה: תושב הצפון שאיים ותקף חרדים - עוכב לחקירה

תושב בוסתן הגליל שתועד היום בוידאו שעורר סערה כשהוא תוקף בצורה קשה אנשי עסקים חרדים שהגיעו ליישוב כדי לראות נכס, עוכב לחקירה במשטרה | במהלך היום הופצו פרטיו של התוקף  ברשתות החברתיות כשגולשים רבים ביקשו לדווח על העסק להשכרת צימרים שנמצא ברשותו

אחרי הסערה: תושב הצפון שאיים ותקף חרדים - עוכב לחקירה
התוקף מימין בבוסתן הגליל צילום: צילומסך

המשטרה עיכבה היום (שלישי) לחקירה את תושב מושב בוסתן הגליל הסמוך לעכו, שתועד כשהוא מאיים באופן בוטה על אנשי עסקים חרדים שהגיעו יחד עם מתווכים להתעניין ברכישת נכס במושב. התיעוד בו הוא נראה מאיים על שני החרדים עורר סערה רבה ברשת וגרר תגובות קשות מצד פוליטיקאים ואנשי ציבור.

בתוך כך, במהלך היום הופצו פרטיו של האיש ברשתות החברתיות כשגולשים רבים ביקשו לדווח על העסק להשכרת צימרים שנמצא ברשותו. גולשים אחרים אף פרסמו את מספר הטלפון של החשוד באיומים תוך שהוא מוצג כארגון המחלק סכך וארבעת המינים ללא תשלום. בכרטיס העסק בגוגל היה ניתן היום למצוא תגובות חריפות כגון "בושה, לא להתקרב בשום פנים ואופן". גולש אחר כתב: "מאד רציתי לבוא רק הבעלים אדם גס רוח ועבריין".

"לא הייתי, ואני גם לא יהיה", כתב גולש נוסף. "בעלים מגעיל שמתייחס מגעיל לחרדים ולציבור גדול בישראל. לא מגיע לו שיתפרנס ולו שקל אחד
אל תגיעו למקום, אל תתנו יד לשונאי ועוכרי ישראל".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה הבוקר עם קבלת סרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו תועד גבר מאיים על שני מתווכים שהתעניינו ברכישת נכס במושב בוסתן הגליל סמוך לביתו. בתוך כך, המשטרה עכבה תושב המקום בן 70 בחשד לאיומים".

במשטרה ציינו כי בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם להורות על מעצרו של החשוד.

בתיעוד שפורסם מוקדם יותר היום נראה החשוד תוקף את המתווכים ואת בעלי העסקים תוך שהוא צועק: "אנחנו לא רוצים פה חרדים".

"יש לך דקה אחת לצאת ונהיה חברים", הוא צעק על המתווך. "אבל למה אתה כועס?", שאל המתווך. "מאוד כועס. לא רוצה לראות אותם פה", המשיך הבריון עם רצף דברי נאצה. "קח אותם הביתה הזבלים האלה", הוא המשיך לתקוף. "הם החזיקו נשק? הם שמרו עלינו מפני הערבים. מה הם?! רק זבל, רק כסף לתת להם".

איש העסקים החרדי שהותקף אמר מוקדם יותר ל'בחדרי חרדים': "אני הגעתי עם חבר. הציעו לנו נכס לרכישה. זה שילוב לדירת נופש והפעלת צימרים. באנו לבדוק את המקום והשכן נתקל בנו ואז התחילו הצעקות".

הסתה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד